Przypadek, albo Hybrogen wkręcił się pod koniec małej butelki, ewentualnie zmiana na Orlen 98 dała taki efekt.. wcześniej stosowałem tylko i wyłącznie paliwo Lotos Dynamic 98 z Hybrogen od czerwca. Styl jazdy wciąż ten sam, samo miasto
No powiem Ci właśnie, że zdarzyło się pocisnac i to mnie właśnie dziwi. Ja ogólnie mocno przeciwny dupohamowniom jestem, więc mocno sceptycznie do tego jestem nastawiony. Natomiast całkiem ciekawe, dziś w nocy robię trasę 100km, zobaczymy
Znalazłem panaceum na smrody z Archoil 6900 ;-) jest to tworzywo, które powinno sobie bez problemu poradzić z taką chemia, mam rację @wlyszkow czy lepiej hdpe??? 5sztuk po 60ml i na 5bakow przygotowany jest preparat
Zasięg na pełnym tankowaniu w 3l benzynie ponad 1000km nie ma źle ;-) trasa miasto (40procent), podjazdy pod górki i przewaga autostrady, 6l/100, na autostradzie 120 tempomat, 6bieg spalanie 5.3l. Czy mniej niż na 98 solo? Rzekł bym porównywalnie, z minimalną przewagą z dodatkiem dopalam bak do końca i wracam do AR6900-P, Hybrogen mnie niestety nie porwał
Wskazania komputera to ja ostatnio biorę ze sporą podejrzliwością.
Ja się przyznam, bez bicia, że o ile na niskich obrotach praca silnika z 6900P była lepsza, to po odstawieniu go i wyjechaniu paru baków praca na obrotach 4-6 tysięcy jest o wiele lepsza. Z 6900 bylo czuć, że to już wysiłek dla silnika (w sumie 1.4 turbo więc niby nie dziwota), brzmial troche jak piła. Na czystym 95 w ogóle. Radośnie wydziera mordę i gna do przodu, jakby się jeździło innym samochodem. Zupełnie jakby 6900 wspomagał spalanie i czyścił (o ile to robi), kosztem odrobinę zmniejszonej wydajności? Kwestia map w tym silniku? Irytujące, bo z poprawy kultury pracy wzgledem czystego 98 byłem zadowolony. Może faktycznie najlepiej silnikowi na czystym 95 i tyle.
No nic, we wrześniu zaczynam lać Hybrogen, obaczym co z tego wyjdzie.
6900p sam w sobie ma ciemniejszy kolor i zawiera także detergenty jak i silny smar, modyfikator tarcia, który smaruje pierścienie i ma dłużej się wypalać a Hybrogen jest bezbarwny, inna chemia.
Mniej osadów po Hybrogen mnie nie dziwi bo to jego główne zadanie, dopalanie paliwa i redukcja emisji, spadek spalania. W dawce 1:2500 w benzynie i w dawce 1:2000 w dieselu sadzy powinno być jeszcze mniej w porównaniu do paliw bez dodatków.
Co do ewentualnego 'mulenia' z 6900p to wg mnie może być tylko efekt wypalania zmytego brudu jeśli dotyczy wersji 1:1000 i jeśli wcześniej nie było stosowane 6400-P. Wtedy proces czyszczenia całego układu paliwowego może zajmować dłużej i czasami lepiej jednak najpierw użyć 6400-P.
Swoją drogą zapach Hybrogen coś mi przypomina. Juz kiedyś taki zapach gdzieś czułem jeśli chodzi o zdjęcia to jedno to wydech bezpośrednio po czyszczeniu, drugie 600km na Archoil. Paliwo solo daje czarną sądzę, paliwo z Hybrogen daje taki szary osad, na pewno nie czarny ;-) dopalam bak do końca i wlatuje z powrotem 6900
jeśli chodzi o zdjęcia to jedno to wydech bezpośrednio po czyszczeniu, drugie 600km na Archoil. Paliwo solo daje czarną sądzę, paliwo z Hybrogen daje taki szary osad, na pewno nie czarny
Nie no jak można porównać wydech zaraz po czyszczeniu, do wydechu po 600km . Czy nikt nie widzi tej sprzeczności .
Ja Hybrogen nie stosowałem ,stosuje 6900 i na tłumiku jest normalna szara sadza nic żółtego .
Proszę foto pierwsze przed Specolem ,AR2300 i AR6900.
Drugie foto z tym wszystkim ,a 6900 II bak jakieś 400km .
Na obydwu widać (dolna krawędź) lekki wypływ czegoś z sadzą.
AR6400 był stosowany wg zaleceń serwisowych KIA odnośnie dodatków czyli co 15000 kilometrów. Poza tym mówimy o nowym silniku. Aż tyle syfu to w nim raczej nie ma, żeby czyszczenie go zamulało. Ale fakt, jak dodałem 6900 to tak tego się nie czuło, bo w sumie aż tak często nie piłuję do odcinki ale na czystym 95 po prostu czuć, że samochód jedzie chętniej. Nie ma lepszego przyspieszenia ani nic w tym stylu, no bo bez jaj, AR6900 to nie nitro. Ale odczucia z jazdy na wysokich obrotach są na czystym paliwie przyjemniejsze niż na dodatku. A mówimy o tej samej liczbie oktanowej i w sumie tym samym paliwie, bo staram się tankować na Orlenie - lubię OrlenPay.
Cześć!
Czy jak chcę zastosować dodatek do paliwa np. Liqui Moly/Motul/Valvoline, który czyści wtryskiwacze, to powinienem mieć zatankowany samochód do pełna, czy wystarczy np. 1/2 baku lub mniej? Czy taki preparat będzie wtedy "mocniejszy" ?
Można i po tankowaniu, dodatki się łatwo mieszają.
Co do ilości paliwa to pytanie jak duży masz bak. Dodatki zazwyczaj mają jakąś rezerwę stężenia do optymalnego działania. I najlepiej sie jej trzymać. Podwyższone stężenie niekoniecznie polepszy proces czyszczenia, istotny jest tez czas działania dodatku.
No i nie licz, że dodatek wyczyści coś poza powierzchownym syfkiem. One sa raczej do zapobiegania i bieżącej pielęgnacji układu niż do czyszczenia. Od czyszczenia to jest myjka ultradźwiękowa
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.