• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do benzyny

Chodzi mi o rozgraniczenie , te co bak ,a te co kilka tyś.km . O których mowa dwa posty wyżej ? O wszystkich ,czy jedej grupie ?
 
A jaki jest przewidywalny termin dostępności (wdrożenia do sprzedaży) Oilem DNA ?
 
@wlyszkow czy Oilem DNA zastąpi Oilem Hybrogen czy będzie to po prostu nowy produkt?
 
Nowy, premium do 6900p.
Hybrogen to zupełnie inna chemia
 
ponawiam pytanie kolegi wyżej, kiedy można się spodziewać mniej więcej pierwszych produktów z nowej linii @wlyszkow ? pytanie numer dwa - czy również będzie minimalizował/usuwał skłonność do spalania stukowego/LSPI?
 
Trudno podać datę bo produkcja rusza ale nadal w trybie covid. Nt 2 dopytam
 
Pozwolę sobie dodać w kwestiach obserwacyjnych co dzieje się na poszczególnych dodatkach. Co zauważyłem oprócz większego smrodu przy 6900 to fakt, iż cząstki stałe osadzające się na wydechu są zupełnie innej barwy, jeśli ktoś tego nie widzi to okulista 🙈 wydech jest wyraźnie bardziej w kolorze hmm mosiądzu? 🙊 Zdjęcie nr 2. Z kolei na Oilem jest zdjęcie numer 1 - szary nalot. Dla porównania jak 'oryginalnie' czysty wydech wygląda obrazuje zdjęcie numer 3. Co do wrażeń po ostatniej aplikacji Oilem Hybrogen wracam zdecydowanie do 6900-p max z racji na funkcje typowe dla bezpośredniego wtrysku, ochrona pierścieni i smarowanie. Reasumując - na pewno dodatki coś zmieniają w kwestii parametrów fizykochemicznych paliwa i procesu spalania.
 

Attachments

  • IMG_20200818_060707_1_compress33.jpg
    IMG_20200818_060707_1_compress33.jpg
    293,2 KB · Odwiedzin: 232
  • IMG_20200522_112507_compress43.jpg
    IMG_20200522_112507_compress43.jpg
    218,8 KB · Odwiedzin: 232
  • IMG_20200815_234918_compress93.jpg
    IMG_20200815_234918_compress93.jpg
    256,2 KB · Odwiedzin: 225
Następca 6900p od Oilem, 1:1000, pakiet podwójny GDI/PFI + PEA nowe i FM tak z grubsza :)

Bardzo chętnie sprawdzę ten dodatek w swoim tsi, prosił bym o informacje jak będzie dostępny do zakupu.
Pytanie czy będzie zabarwiał świece na czerwono? Pytam ponieważ wcześniej używałem 6200 i przy wymianie świece były lekko czerwone pomimo że pare baków przed wymiana jeździłem bez dodatku.
 
Nie powinien barwić a jedynie czyścić ;-)
 
Oto moja RUROSA fi 10 , ja stosuję 6900 i nie mam tłumika żółtego , a foto z boku po tygodniu obrazuje sam kurz . Sprawdzane palcem co widać x 2 . W ułatwieniu ze względu na niedoskonałości oka ludzkiego , przybliżyłem główny element .
Post automatically merged:

No i nie licz, że dodatek wyczyści coś poza powierzchownym syfkiem. One sa raczej do zapobiegania i bieżącej pielęgnacji układu niż do czyszczenia. Od czyszczenia to jest myjka ultradźwiękowa ;)

@jerseyAdmin czy możesz doprecyzować , masz na myśli obydwie grupy ,czy jedną konkretną ?
 

Attachments

  • SAM_6852.JPG
    SAM_6852.JPG
    674,7 KB · Odwiedzin: 203
  • SAM_6854.JPG
    SAM_6854.JPG
    609,6 KB · Odwiedzin: 194
Last edited by a moderator:
Też wlałem ar6900 do benzyny z względu na to że jeżdżę na LPG , a pełny bak to na około 10 miesięcy starczy.
 
AR6900-P max albo AR6200
Który będzie lepszy pod tym względem? 3 lata temu zatankowałem cały bak (~55L) i do tej pory wyjeździłem ledwo 2/3 tego (typowa weekendowa zabawka + brak czasu), z czego mam wrażenie że spora część wyparowała, bo zrobiłem tylko ze 100-130km od tankowania.
Czytając o ar6900 wyczytałem że to głównie czyścik, a układ jest czysty, wiec na czyszczeniu mi nie zależy, a przyznam że kupno ar6200
średnio mi się uśmiecha bo przy dawkowaniu 1ml na 10L starczy mi do końca życia :D
Też wlałem ar6900 do benzyny z względu na to że jeżdżę na LPG , a pełny bak to na około 10 miesięcy starczy.
U mnie pełny bak, to ponad 3 lata :p A podobno po już po 6msc benzyna zaczyna tracić swoje właściwości.
 
AR6900-P ma pełne działanie a antykorozja i smarowanie jak najbardziej się przyda w tym przypadku. Z utrzymaniem stabilności paliwa też sobie poradzi.

AR6200 jest lepszym rozwiązaniem dla systemów w LPG bo można go stosować do obu baków bo nawet 4ml na 40L LPG robi robotę.
 
AR6200 jest lepszym rozwiązaniem dla systemów w LPG bo można go stosować do obu baków bo nawet 4ml na 40L LPG robi robotę.
W jaki sposób dodawać to do zbiornika LPG? Pytam z czystej ciekawości bo jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić.
 
Strzykawką kilka ml (1:10000) przed tankowaniem LPG do wlewu jeśli jest do góry lub jest adapter/wlew wkręcany.
 
Back
Top