Alex
Użytkownik
- Samochód
- Alfa 147 2.0 T.S. / Fiat 500 1.4 16V / Volvo C30 1.8 16V
@jerseyAdmin VPower95 ma ten sam dodatek co FuelSave, który handlowo nazywają Dynaflex. Sam Shell pisze o tym na swojej stronie, że różnica w stosunku do paliwa podstawowego to stężenie dodatku: https://www.shell.pl/kierowcy/ofert...tki-z-shell-v-power/pytania-i-odpowiedzi.html
Każda benzyna spełniająca PN-EN228 ma dodatki, niezależnie skąd pochodzi. Wynika to z technologii produkcji benzyn, które jako surowy produkt posiadają RON na poziomie 80 paru oktanów. Dodatkowo, normy jakości wymagają dodawania dodatków o charakterze czyszczącym od co najmniej 2 dekad. Nie ma zatem czegoś takiego jak "surowe" paliwo bez dodatków, każde je w jakimś stężeniu posiada. To jak one działają i czy w ogóle ich działanie w gotowym produkcie jest odczuwalne w danym silniku, to już zupełnie inna historia.
Post automatically merged:
Każda benzyna spełniająca PN-EN228 ma dodatki, niezależnie skąd pochodzi. Wynika to z technologii produkcji benzyn, które jako surowy produkt posiadają RON na poziomie 80 paru oktanów. Dodatkowo, normy jakości wymagają dodawania dodatków o charakterze czyszczącym od co najmniej 2 dekad. Nie ma zatem czegoś takiego jak "surowe" paliwo bez dodatków, każde je w jakimś stężeniu posiada. To jak one działają i czy w ogóle ich działanie w gotowym produkcie jest odczuwalne w danym silniku, to już zupełnie inna historia.
Last edited: