Jak nie czułem działania dodatków w turbo dizlu małym czy dużym tak czuję w wolnossacej benzynie. Zwłaszcza przy prędkościach autostradowych autko ma większe chęci do jazdy. Ruszyłem z DR Petrol dodawanym na raty i jak się skończył to życie jakby uszło. Jak będę wracał z HR to zatankuję Q100. Nie ma dużej różnicy w cenie raptem ok 0.5 kuny/1L.
Hej, Mam auto z LPG z czego benzyne tankuje 2 razy w roku. Zastanawiam sie czy nie powinieniem wlac jakiegos dodatku do baku przez to ze tak rzadko paliwo w baku sie "wymienia"?
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
pierwsze 100 km z ar6400p w wanklu zrobione...
potem lepiej 6900p czy hybrogen?
A mieszanina obu w baku, oczywiście lanych osobno z międzypodaniem benzyny, np 10-15 litrów, może być?
I ile tego na bak 60litrowy?
Witam. Co polecacie do turbo benzyny z bezpośrednim wtryskiem, Archoil AR6900-p max czy Millers petrol power ecomax? Na korzyść Millersa przemawia fakt zwiększenia liczby oktanów, ale nie wiem czy czyści i zabezpiecza układ tak samo dobrze jak Archoil (wnioskuje to po broszurze). Macie może doswiadczenia z tymi produktami?
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
W baku Madzi pracują teraz rozbełtane w benzynie AR6900p max (tak pomiędzy 1,5 a 2-krotnością standardowej dawki) oraz Oilem Hybrogen (standardowo 1:3000) - trochę km już na tym zrobiłem i po mojemu jest OK a wanklowemu obrotowcowi chyba nawet służy taki miks, przynajmniej brzmieniowo na ucho i przyspieszeniowo pod nogą jest dobrze, a i kultura pracy napędu wysoka jest...
Dzwoniłem do ASO żeby zapytać o koszt przeglądu i poza standardowymi czynnościami jak wymiana oleju, filtrów, płynu hamulcowego, usłyszałem żeby przyjechać z pełnym zbiornikiem paliwa, bo do mojego silnika (1,4 Turbo GDI z GPF) trzeba wlać dodatek do paliwa. Koszt 50 zł, więc nie będzie to AR 6400 P MAX. Sprawdzę na miejscu czy to coś z beczki, czy z jednorazowego opakowania i ogólnie jaki to środek. Zobaczymy jak bardzo rozmowny będzie pracownik ASO.
https://www.eco-gas.cz/eng/ -> czeska konkurencja dla Archoila Tatra te dodatki robi, to może i jakoś działają. Ktoś wie co tam siedzi i czy to w ogóle działa, bo dolewać to na 100% nikt nie dolewał (450 złotych za litr ).
Tabelek ze wspaniałymi wynikami mają sporo Cena odpowiednia do ich liczby i nawet biorąc pod uwagę że dodaje się tego w ilości 0,25 ml na litr (1 ml / 4 litry) to i tak parę ziko do każdego tankowania.
ECO GAS permet de réduire la consommation de carburant et les coûts d’entretien tout en diminuant significativement tous les polluants.Pour obtenir ces résultats, ECO GAS combine plusieurs technologies qui rendent la solution unique et innovante.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.