Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Możesz drwić z dodatków. Ale używając ich wielu kierowców pokonuję o wiele więcej km bez awarii. Sam używam do paliwa Ar 6900d i nie stanowi to jakiegoś problemu. Co każdą wymianę oleju płukanka oraz stosuje środki do kolektora, turbiny w celu pozbycia się nagaru. Mam 1.3 cdti i problemem jest egr. Syfi się i zacina. Jakimś dziwnym trafem mam ponad 200 tyś i egr dziewiczy. Jedynie co muszę to dpf wypłukać. Tak duży przebieg jednak zrobił swoje.Ale wlane są już dodatki:
- czyszczenie wtrysków
- booster
- antyżel
- olej 2T
i teraz jeszcze czyścik do DPF
Tak - pomarańczowy "Low Sulphur" - czyli 963 i zielony - 993.Bo rozumiem że pomarańczowy masz na myśli, nie ten w przezroczystej bańce 1.92l, tylko ten litrowy "Low Sulphur"?
Tak, 963 (1litr)Bo rozumiem że pomarańczowy masz na myśli, nie ten w przezroczystej bańce 1.92l, tylko ten litrowy "Low Sulphur"?
938 ztcp możesz lać do baku.Chodził mi po głowie Tunap 938 ale z racji, że producent poleca go stosować tyko przy użyciu ich maszyny (dystrybutora?), zdecydowałem sie na 989, który wg producenta można lać do filtra paliwa.
Zastanawia mnie dlaczego tak mają to rozwiązane, jakie zadanie ma tak właściwie ich urządzenie.
Odkopuję.View attachment 8830Będziemy testować... choć i tak niczego nie zauważę