jedrek1980
Użytkownik
- Lokalizacja
- Piotrków Trybunalski
- Samochód
- -Skoda Superb 3 2.0 TDI CRLB(DSG) Compsport
Czyli jak pójdzie do tego 25 ml AR na 50 l Vpovera będzie ok i zobaczymy co z tego wyjdzie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Dynamic ma niestety LC-51, tylko Verva ma LC-55Liczba cetanowa V-power to ok 52-53, trochę więcej niż zwykły diesel na Orlenie czy Lotosie, ale mniej niż Verva czy Dynamic.
Mój Peugeot na mixie Archoil i Mannol spala teraz dokładnie tyle ile pokazuje komputer pokładowy.
IZ-40 samochód spala więcej, więc jeżeli nie ma siarczystych mrozów, to bez sensu zakup
Dzięki alexaa, teraz to co innego...
Przy okazji, dziwi mnie też, że Orlen nie oferuje zimowego ON(Verva) na bazie arktycznego (IZ-40), tak jak Lotos dynamic zimowy.
U mnie jest tak, że zimą oczywiście spalanie wzrasta, ale wartość średniej z tankowania, obliczanej przez komputer jest wyższa o 0,2-0,3 l/100km względem obliczeń z dystrybutora na IZ-40. A komputer w aucie skalibrowałem osobiście bardzo dokładnie na paliwie letnim. Pewnie wynika to z różnic fizyko-chemicznych paliw letnich i zimowych, inna gęstość, udział lżejszych frakcji w paliwie zimowym itp. Wtryskiwacz jest otwarty różnie długo na różnych paliwach, a czas wtrysku jest brany do obliczania ilości spalonego paliwa.Jest pewne info że pali więcej? Chciałem pierwszy raz spróbować IZta, bo też plus że nie ma BIO w składzie.