Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Ten kleenflo dodatek uniwersalny ma tabelkę ile dodać w zależności od temperatury na zewnątrz.Osobiście jakoś nie podchodzą mi depresatory do ON. Możecie się wypowiedzieć czy one realnie działają, czy tylko zbiją 3/4*C w dół do wytrącania się parafiny / blokady filtra, bo spotkałem się z takimi opiniami.
To, że po wymieszaniu ciecz wygląda jednolicie, nie oznacza że uzyskaliśmy hiper dodatek.Kleen-flo dobrze się miesza z AR6900 d. Dziś przed wlaniem szuwaksu zrobiłem mieszankę. Chciałem zobaczyć czy się mi w butelce te środki nie pogryzą
Więcej zalet na zimę ma AR6900-D Max ale w okresie wiosna-jesień warto sprawdzić czy Hybrogen w danym silniku nie daje wyższych oszczędności na spalaniu i jeszcze wyższej poprawy kultury pracy. To dość specyficzny katalizator spalania i nie każdy silnik tak samo reaguje. Warto zacząć od dawki 1:2000 w zwykłym ON i obserwować przez 2-3 tankowania. Jeśli będzie zauważalna poprawa to wtedy można już następne tankowania dawkować 1:3000 i wychodzi bardzo ekonomicznie. Ważne dla jego działania jest aby dodawać Hybrogen kiedy w baku jest max połowa paliwa i tankować do pełna aby nano się prawidłowo wymieszało w całym baku.Co myślicie o dodatku Oilem Hybrogen Road do stosowania do ON i do benzyny?
Edit: Jak się ma do zachwalanego AR6900-D MAX jeśli chodzi o diesla?
Muszę iść zalać do butelki z 1L ropki i dodam skydda, postawie na balkon i niech kwitniePo lewej czysty on, po prawej z dodatkiem K2 dfa 39 w sporej dawce , pewnie ze 3-4ml/litr
Wg karty technicznej on temp mętnienia -8*C , temp zablokowania filtra -28 , w chwili robienia zdjęcia -11*, odczuwalna pewnie z -20 przez wiatr. Próbki stoją tak już ponad 2 doby , kolejny test z innym depresatorem