Michalos12
Użytkownik
- Samochód
- citroen C3 1.4hdi 68km,peuegot 301 1.6 bluehdi 99km
Ja jestem juz bardziej za olejem 2t niz mannolem,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Na znanym portalu all....o nie mogę już znaleźć tej dużej butli , są jeszcze te małe "małpeczki" i ten zielony w litrowej się jeszcze trafia ale cena 40-50 zł gdzie jeszcze przed nowym rokiem kosztował 25 za litr i ofert było opór , podobnie na stronach sklepów z chemią i hurtowni olejowych , albo produkt niedostępny albo wycofany , mowa o tym 1.92l@Uziu92 całkowicie wycofali, czy zmienili pojemność? Jakieś info dlaczego to zrobili, bo chyba sprzedawał się nie najgorzej.
Jaka cena takiej banki ?, bo w sieci znajduje same te 500 ml.Na 5000L to bańka 5L 6900d z kranem - sporo taniej niż w butelkach a właściwie już dawka 1:2000 czyli 25ml na 50L ON daje całkiem niezłe efekty.
chyba LM 1040
LM 1052, półsyntetyk 2T w niebieskiej butelce. Też dokładnie ten stosowałem, potwierdzam, że silnik wyraźnie się po nim wyciszył, potwierdzam też, że jego stosowanie, nie zrobiło większej różnicy filtrowy DPF.LM1062 najlepiej poprawia smarność on
Teraz lepiej AR6900-D. Hybrogen lepiej sprawdzić w okresie wiosna-jesieńKoledzy,
Mam zatankowane pół baku arktycznego Milesa Plus z CircleK. Planuję dotankować następne pół baku i tutaj mam pytanie: dodawać Archoila 6900D, czy może w obecnych warunkach będzie lepiej się sprawdzać Oilem Hybrogen? Zależy mi głównie na polepszeniu smarności. @wlyszkow , jako specjalisto od tych siuwaksów - co To na to? Mógłbyś coś doradzić?
Ok. A mógłbyś coś więcej napisać, dlaczego w okresie zimowym Hybrogen lepiej nie sprawdzać? Jaką przewagę ma w tym okresie AR6900D? Wiem, że to inaczej działające środki, czytając nawet bloga Oilem to wyraźnie piszą,Teraz lepiej AR6900-D. Hybrogen lepiej sprawdzić w okresie wiosna-jesień
Wieku kolegów którzy tu pracują
sami mówią, że na baku 65 L na niemieckim można zrobić do 100 km więcej.
Z Legnicy do Wrocławia na A4 też mam delikatnie niższe spalanie, niż z Wro do Legnicy. Przyczyny mogą być następujące:
-wiatr