@lantar8 moim zdaniem to nie jest wina ani dodatku, ani paliwa, żeby w takim czasie zapełnić filtr musiał byś tam węglem palić
. Obserwuj co się będzie działo dalej, ale może to być równie dobrze kończący się wtryskiwacz, czy nieszczelność w dolocie. Testowałem u siebie różne paliwa, różne dodatki do nich, jak i oleje, mam zalecany fullSAPS A5/B5, lałem zarówno C2, jak i C1, powiem Ci, że nawet po oleju 2T w paliwie filtr miał się bardzo dobrze i nie wpływało to na interwał jego regeneracji.
Co innego, jak znajomemu rozszczelnił się układ dolotu zaraz za IC, albo jak kuzynowi zaczął lać jeden wtryskiwacz, w obydwu przypadkach DPF jeździł do mycia, bo zakleiło go na amen. Co lepsze, kuzynowi wtrysk też zdechł zaraz po tankowaniu, w trasie zregenerował mu się filtr, w drodze powrotnej zajechał na tankowanie i ostatnie 100km wrócił na lawecie. Żadnego ostrzeżenia, błędu, po prostu na odcinku 200km zabiło DPF jakby na węgiel jeździł
.