• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do paliw

Ar nie wyklucza dodawania do paliw premium więc jak dodamy go do vervy to mamy 55Lc +4 to będzie 59LC a to chyba za dużo i nie każdy silnik ogarnie dobrze? Głównie poleca się go do zwykłego paliwa ale i w takich czasem i 54LC spotkamy
 
Witajcie, jestem w tym temacie dosyć początkujący, ale staram się czytać i szukać jak najwięcej, jednak potrzebuję waszej pomocy/rady. Mam VW Bore 1.6 16V 105KM 2001r w benzynie z LPG. Samochodzik ma już trochę lat z przebiegiem 185tys, jednak nie mogę niczego złego powiedzieć o nim i pracy silnika. LPG założone rok temu. Jednak wiadomo chciałbym zadbać. Tutaj pytanie w kierunku Archoil 6400-P Max i 6900-P Max. Czy warto je stosować jeśli jeździ się na LPG? Jeśli tak to użyć oba i w jakiej ilości/kolejności? Czytałem, że 6400 wlać raz by przeczyścić układ, a później regularnie stosować 6900, jednak tyczyło się to głównie jeżdżenia na PB, nie wiem jak z LPG? W baku mam jeszcze 1/4 Pb i pomyślałem, że mógłbym coś już zrobić w tym kierunku przed zatankowaniem. I czy tankować wtedy do pełna czy tylko na okres zimowy, bo paliwko w wersji "zimowej" już na stacjach? Będę wdzięczny za rady i korekty.
 
Jeśli potrafiłbyś dodać kilka ml dodatku do LPG przed tankowaniem to najlepszym rozwiązaniem jest AR6200. Do LPG i do benzyny ten sam preparat w dawce 1ml na 10L i załatwi wszystko. Na pierwsze 3 baki benzyny można użyć 2ml na 10L i stopniowo wyczyści co trzeba oraz zakonserwuje paliwo. Niestety tylko butelki 500ml są obecnie dostępne więc spory zapas.

Jeśli ww opcja nie odpowiada to AR6400-P Max 400ml do baku i do pełna a potem regularnie AR6900-P Max do benzyny 1ml na 1L
 
Panowie czy ktoś zna firmę Xeramic? Wszedłem w posiadanie specyfiku do czyszczenia DPF i niewiem czy to dolać do mojego diesla z DPF ;) Oczywiście na zasadzie zapobiegania bo póki co nic się z filtrem nie dzieje.

2b44aa267f4d9200ee43e53b32a4d68b.jpg


Wysłane z HTC 10 [Tapatalk]
 
Jeśli potrafiłbyś dodać kilka ml dodatku do LPG przed tankowaniem to najlepszym rozwiązaniem jest AR6200. Do LPG i do benzyny ten sam preparat w dawce 1ml na 10L i załatwi wszystko. Na pierwsze 3 baki benzyny można użyć 2ml na 10L i stopniowo wyczyści co trzeba oraz zakonserwuje paliwo. Niestety tylko butelki 500ml są obecnie dostępne więc spory zapas.

Jeśli ww opcja nie odpowiada to AR6400-P Max 400ml do baku i do pełna a potem regularnie AR6900-P Max do benzyny 1ml na 1L
Dopiero teraz zauważyłem odpowiedź.... Dzięki wlyszkow. Powiedz mi tylko czy dobrze rozumiem, dodanie AR6200 musiałoby być bezpośrednio do LPG? W jaki sposób to zrobić, trzeba mieć jakieś dozownik? Z drugiej strony widzę że aktualna cena AR6200 500ml jest sporawa i nie wiem czy zdołam sobie na to pozwolić.
Co do AR6400-P Max jest możliwość zrobienia tego na "dwie tury" czyli zatankować dwa razy po pół baku i dodawać odpowiednio 200ml? Aktualnie dosyć wysokie ceny paliw są i wolałbym zatankować pół baku jeśli miałoby to jakiś sens.
 
AR6200 do LPG leje się po kilka ml i na ogół Klienci sobie z tym radzą jeśli wlew nie jest w dół itp.
AR6400-P Max możesz oczywiście podzielić na 2 razy.
 
A kto z Was stosował Oilem Hybrogen ? bo jestem zaciekaowiony tym dodatkiem do paliwa, jeżdżę na 95. Wczesniej stosowałem AR-6200EU do każdego tankowania.
 
Ja lałem, porównywalne 98+Oilem z 100V-Power. Oilem dał obniżenie spalania (bez szału ale dało się zauważyć) i poprawił kulturę pracy silnika. Ale nie dorównał VPowerowi.

Ten dodatek najlepiej ponoć działa na zwykłej benzynę i ropie więc jak jeździsz na 95 to powinieneś bardziej odczuć działanie.

@Forest - ma raz wlałem czyscidlo do wtrysków tej firmy do Alfy 156. Nic się jej nie stało ale czy coś się poprawiło to nie powiem :)
 
RAVENOL Petrol octan booster
czy stosował ktoś i czy coś da ?
RAVENOL-Petrol-Octane-Booster-300ml.jpg
 
Jak ten preparat do czyszczenie DPF działa skoro ulega spaleniu razem z paliwem zanim dotrze do DPF?
 
Jones - Puszka na 40 litrów. Co ma to dać? Chyba paliwo droższe o 1 zł. Może lepiej tankowac V-Power 100

Preparaty tego typu do dpf ponoć pozwalają bardziej wypalić dpf jeśli tak to można określić. Jeśli masz aplikację można to zauważyć. Ja nie stosowałem ale na forum opla polecali wynns lub stp.
 
Last edited:
Z dodatków do diesla stosowałem Milers Diesel Power Ecomax, Archoil 6200 bez oczekiwanych zauważalnych korzyści. Mierzallny efekt jeśli można tak nazwać poprawę korekt uzyskałem po zastosowaniu LM 2666 do czyszczenia wtryskiwaczy metodą na zalanie nim nowego filtra paliwa.
 
najbliższa stacja shell 25km :rolleyes:
a jak by wlał na 20 litrów
 
No to podbijesz cenę paliwa o 2 zeta na litrze. Co w ogóle chcesz osiągnąć stosując dodatek do benzyny?
 
przekroczyć 160km/h :)
 
W GIV, którego na forum opisywałem zaczął praktycznie od początku pojawiać się dokładnie taki sam objaw jak tu:
Widmo wymiany pompy paliwa stanęło przed userem. Filtr paliwa wymieniony po zakupie na nowy. Profilaktycznie parę razy w ciągu 3 miesięcy chyba zalaliśmy AR6900 P-max w dawce 2x lub ostatnio trochę więcej - na bak. Generalnie trzymane było ca 1/2 baku aby nie mieć stresu że auto stanie na drodze - a było tak parę razy, a wiadomo jak może to być niebezpieczne. Ostatnie info z poniedziałku, auto do ostatniego tankowania dojechało prawie do rezerwy bez żadnych akcji - więc coś to daje - obserwacje trwają więc jak coś się zmieni dam znać - ale....póki co jest progress.
 
więc coś to daje

Coś to daje, nie zaprzeczę. Ja dodatki do diesla zacząłem stosować po wymianie zaworu SCV w astrze J 1.7 cdti. Ten regulator ciśnienia w oplu wg niektórych userów potrafi paść nawet po 5tys km. Mi z dodatkami do paliwa nie padł przez 30tys km (do sprzedaży auta) "więc coś to daje". Ale mimo to uważam, że dodatki do paliwa nie dają tyle co obiecują ich producenci.
 
ar 6900dmax nie zamarza? mozna wozic w aucie? czy lejecie przez ta rurke ? czy zapach po uzyciu unosi sie na butelce? czy szybciej nabraca do zbiorniczka i strzykawka wyciagnac?
 
przekroczyć 160km/h :)

Na obu paliwach ten Asterix ma ciężko przekroczyć w/w prędkość ? Może czas szukać problemu gdzie indziej .. Bez jaj ale moje Sejo potrafi zamknąć licznik wyskalowany do 180 km/h
 
Bez jaj ale moje Sejo potrafi zamknąć licznik wyskalowany do 180 km/h

Bez jaj ;) Robiłeś jakiegoś moda w silniku? Miałem kilka fiacików m.in z silnikiem 1.1 , a pandę mam do tej pory. Na moje oko 54 kunie to za mało, żeby rozpędzić seja do 180km/h. Porównywałeś wskazania licznika z GPS?
 
Back
Top