• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Filtry

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Ja ostatnio szukałem oszczędności , bo ceny usłóg ASO czy warsztaty to droższe niż tu w Niemczech .
Szukałem filtry do mojej Hanki i filtr oleju PZL SĘDZISZÓW znalazłem za 15 zł , ASO Hondy za 70 , filtr Kabinowy za 29 , ASO 150 zł .
Koniec gwarancji w lipcu i sam wymieniam , a do ASO tylko na przegląd karoserii, za 50 zł

Dlaczego PZL SĘDZISZÓW ?
JAKOŚĆ wkładu papieru jest lepsza niż u konkurencji, a wiem to z czasów kiedy miałem sklep i mogłem porównać produkty różnych firm .


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Dlaczego PZL SĘDZISZÓW ?
JAKOŚĆ wkładu papieru jest lepsza niż u konkurencji, a wiem to z czasów kiedy miałem sklep i mogłem porównać produkty różnych firm .

Dokładnie, chyba stare czasy, ostatnio porównywałem 2 polskie produkty:


 
Dziś zakupiony filtr oleju Hengst H14W27 na 99.9% robi go Filtron. Wygląda identycznie jak OP 526/1.
 
Sędziszów musiał się zepsuć. Ostatnio porównywałem organoleptycznie trzy używane filtry oleju Sędziszów, Filtron, Knecht - zgadnij który wypadł najsłabiej przy demontażu? 🙂 Wkład filtra dosłownie rozpadał mi się w rękach. Zupełnie inaczej było przy obu pozostałych wkładach. Zawiodłem się i od tamtej pory stosuję tylko i wyłącznie knecht. Pzl tylko do traktorów 😋
 
Stawiam na Knechta. Raz sie zdziwiłem jego stanem obudowy.
 
Ja za to tylko Pzl, jest przystępny cenowo i jakościowo
 
Na knechcie nigdy się nie zawiodłem stosuje do swojej F30, zarówno jak filtr oleju paliwa i powietrza dotychczas nie zauważyłem nic niepokojącego nic się nie odkleja, struktura wygląda dość solidnie a i cena też nie jest kosmiczna.
 
U mnie Knecht też wpada najczęściej.
 
Olejowy do VAGa czesto Knecht natomiast do japońca był raz i obudowa pordzewiała. Może jeszcze dam mu szanse.
 
Filtron robi filtry dla wielu firm,ja spotkałem się z filtrami Febi,Valeo też robione przez Filtrona.
 
Jeżeli byłoby pewnym że Filtron produkuje te filtry dla hengsta, to zakup hengsta za blisko dwukrotnośc filtrona całkiem traci sens.
 
Może wyjdę teraz na heretyka, lub totalnego laika, ale moim zdaniem nie ma sensu przepłacać za filtr, który i tak wymieniamy co 8-10tyś km. W mojej opinii Filtron zapewnia wystarczającą jakość i wytrzymałość, aby spokojnie przejeździć cały interwał. Może przy interwałach long-life powierzchnia filtracji i grubość materiału filtrującego mają większe znaczenie.
 
Jeżeli byłoby pewnym że Filtron produkuje te filtry dla hengsta, to zakup hengsta za blisko dwukrotnośc filtrona całkiem traci sens.
Filtry Hengsta które miałem były różnej produkcji Polska, Niemcy, Turcja i Chiny. Polski jak wspominałem wygląda identycznie do Filtrona. Co do ceny to w tym przypadku Filtron tańszy o 6 PLN, natomiast jak kupowałem do Suzuki to Hengst był tańszy od Filtrona.
Może wyjdę teraz na heretyka, lub totalnego laika, ale moim zdaniem nie ma sensu przepłacać za filtr, który i tak wymieniamy co 8-10tyś km. W mojej opinii Filtron zapewnia wystarczającą jakość i wytrzymałość, aby spokojnie przejeździć cały interwał. Może przy interwałach long-life powierzchnia filtracji i grubość materiału filtrującego mają większe znaczenie.
Dokładnie Filtron robi dobre filtry nie ma sie do czego doczepić. Nie bez powodu udziały ma Mann.
 
Może wyjdę teraz na heretyka, lub totalnego laika, ale moim zdaniem nie ma sensu przepłacać za filtr, który i tak wymieniamy co 8-10tyś km. W mojej opinii Filtron zapewnia wystarczającą jakość i wytrzymałość, aby spokojnie przejeździć cały interwał. Może przy interwałach long-life powierzchnia filtracji i grubość materiału filtrującego mają większe znaczenie.
osobiście się nie zgadzam, możesz żydzić na filtrze kabinowym i ostatecznie na filtrze powietrza( chociaż w turbo silnikach bym uważał) natomiast olejowy minimum filtron a najlepiej producenta tego, co robi dla oem). Zaoszczędzisz 5/10 zł różnicy, gdzieś przez kijowy filtr zatrzyma ciśnienie olejowe a panewki są dzisiaj robione z gównolitu. Interwał owszem 8-10 tyś zgadzam się. Druga sprawa, że płacisz też nie tylko za produkt ale również za obsługę posprzedażową.
 
@Arcz01 żeby była jasność nie wszystkie filtry dla Hengsta robi Filtron, pisałem o jednym konkretnym filtrze.
 
@Kevin88 pisząc miałem na myśli właśnie ten konkretny model, który wymieniłeś, bo dokładnie ten sam filtr właśnie kupiłem do cupry na najbliższą wymianę (zawsze stosowałem mann) i jeżeli to jest 1:1 Filtron to nie widzę sensu dopłacać do niego w przyszłości w stosunku do ceny filtrona.
 
osobiście się nie zgadzam, możesz żydzić na filtrze kabinowym i ostatecznie na filtrze powietrza( chociaż w turbo silnikach bym uważał) natomiast olejowy minimum filtron a najlepiej producenta tego, co robi dla oem). Zaoszczędzisz 5/10 zł różnicy, gdzieś przez kijowy filtr zatrzyma ciśnienie olejowe a panewki są dzisiaj robione z gównolitu. Interwał owszem 8-10 tyś zgadzam się. Druga sprawa, że płacisz też nie tylko za produkt ale również za obsługę posprzedażową.
Nie mówię o skrajnych oszczędnościach. Po prostu uważam, że średnia półka jest wystarczająca.

O jakiej obsłudze posprzedażowej mówisz, w przypadku filtra oleju? Chyba że dotyczyło to serwisu auta w ASO, ale to zupełnie inna historia.
 
Back
Top