@magicwojtek
A Volvo XC90 z 2,5T lub 3,2?
W tym drugim czasem zdarzają się problemy z rozrządem łańcuchowym, a zamienników brak.
W 2,5 przy katowaniu pękają tuleje cylindrowe, no i koła VVC do najtańszych nie należą.
Ale oba zadbane będą stosunkowo bezawaryjne, no i mimo braku Hydropopychaczy w 2,5 bez problemu znosi on LPG,
3,2 też ludzie gazują i nie zgłaszają problemów z zaworami.
Uważać trzeba na skrzynie biegów, manuale nie są zbyt przyjemne w wybieraniu biegów ale za to bezawaryjne.
W automatach głównie rozchodzi się o olej, a raczej brak jego wymiany.
Widziałem przypadki skrzyń aisin które poszarpywały i głupiały już przy oryginalnym przebiegu poniżej 200kkm
oczywiście na fabrycznym oleju, bo volvo nie zalecało jego wymiany
Generalnie ważny jest stan. Doinwestowany egzemplarz z niezajechanym silnikiem będzie naprawdę przyjemnym autem.