D
Deleted member 55335
Gość
1. Do tego są stworzone te API SN PLUS .
2. No to by trzeba latać jak dziadek , czasem trzeba zabutować z dołu .
3. Tak .
4 . Tak .
5. W oleju musi być pakiet anty LSPI . Ja latam na polecanym tu Specol Gold 5W40 HC ,który też ma pakiet anty LSPI .
Z pośrednim to nie dotyczy .
Nie ma listy , porady i rozpatrzenie indywidualne .
Nie miałem styczności , dobre paliwo + odpowiedni olej .
Jest tu jeszcze inny wątek w tym temacie .
2. No to by trzeba latać jak dziadek , czasem trzeba zabutować z dołu .
3. Tak .
4 . Tak .
5. W oleju musi być pakiet anty LSPI . Ja latam na polecanym tu Specol Gold 5W40 HC ,który też ma pakiet anty LSPI .
Z pośrednim to nie dotyczy .
Nie ma listy , porady i rozpatrzenie indywidualne .
Nie miałem styczności , dobre paliwo + odpowiedni olej .
Jest tu jeszcze inny wątek w tym temacie .
Zjawisko LSPI a normy
Wg mojej wiedzy, aby spełniać wymagania Dexos 1 / Dexos 2 pod kątem LSPI, było by miło przejść z pozytywnym wynikiem GM stochastic pre-ignition test procedure (GMSPI). W temacie zawartości Ca i LSPI, podrzucam slajd z jednego opracowania - obrazuje pewne zależności.
www.oilclub.pl
Last edited by a moderator: