• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Motocykle - dyskusja ogólna

Oho, zaczyna się poszukiwanie "duszy" w zagęszczarce do gruntu. Tak tak, tylko HD - reszta to shit. :p Isi rajder :)
Właśnie najwięcej o zageszczarkach do powiedzenia mają ci, co nawet z bliska za dobrze nie widzieli... Otóż Milwaukee Eight już jest na walku wyrownowazajacym... Co jednak sprawia, że na starym Fat Boyu było więcej duszy, tam było bliżej jak to nazwales "zageszczarki". Chociaż porównując HD do zagęszczarki to prawdopodobnie nie miałeś w rękach ani HD ani zageszczarki:p
 
Otóż Milwaukee Eight już jest na walku wyrownowazajacym...
No i? Co nie zmienia faktu, że to dalej V2 z wielkimi tłokami o dużej bezwładności. Możesz i 5 wałków tam zapakować i dalej jest to V2 ze swoimi wadami.
to prawdopodobnie nie miałeś w rękach ani HD ani zageszczarki:p
Tak jak ty Niemca, Japońca, Włocha...
 
Zbędną dyskusję przeniosłem Wam do nowego tematu, tutaj wróćmy proszę do tematu przewodniego.
 
No i? Co nie zmienia faktu, że to dalej V2 z wielkimi tłokami o dużej bezwładności. Możesz i 5 wałków tam zapakować i dalej jest to V2 ze swoimi wadami.
Wadami?😂 Motocykle to ogólnie mowiac zlepek wad, chyba nikt nie oczekuje, że będzie tak komfortowy i wyidealizowany jak samochód i o to właśnie w tym wszystkim chodzi, przejedź się kiedyś jakimś starym motocyklem z lat 50-70 to zrozumiesz, ile to daje frajdy z jazdy. Wlasnie to, ze wibruje, ze nie jest idealne, to sprawia, że ma dusze.
 
Last edited by a moderator:
Wybrałem się ostatnio na szlajkę swoim supermoto po Kaszubskich winklach i naszło mnie na to, by zmienić mu opony na bardziej terenowe. Teraz typowo sportowa guma - pirelli diablo rosso 2 z tyłu i 3 z przodu, więc na piaszczystych zakrętach i łukach adrenalina podchodziła ostro. Ma ktoś jakieś doświadczenie z oponami 80/20 do szeroko rozumianych adwenczerów? Nie mam zamiaru uprawiać jakiegoś hardkorowego offroadu, taplania się w błocku itd. Koleżka co ostro jeździ ADV polecił mi Heidenau K60 Scout, ale dla mnie to już opona 50/50. Dużo osób chwali Michały Anakee Adventure, ale drogie strasznie. Chciałem Shinko 705, bo podobno kocur do takiego okazjonalnego zjazdu z asfaltu, ale nie robią w rozmiarze 160/60R17. Conti TKC70?
Zdjęcie dla atencji:
367744126_7294547837241160_1182370284660547862_n.jpg
 
Tak patrzę w odmęty Internetu i straszna nędza widzę w tym rozmiarze.
No nie dość, że nędza, to droga nędza. Dlatego też teraz mam 150/60 założoną. W ogóle dziwna sprawa, bo w necie konfiguratory podają 150/60, a w instrukcji jasno 160/60 stoi.
A jakby założył 150/70? Rośnie wybór, cena spada. Ale też i balon większy...
 
A Twoje supermoto nie ma swojego odpowiednika enduro? model TE 610?Może byc tak że to motocykle 1:1, tylko różnią się rozmiarem kół. Znajomy tak zrobił z Aprilią i z supermoto zrobił pełnoprawne enduro poprzez wymianę kół na te od enduro, i co najważniejsze zyskał duży wybór opon.
 
A Twoje supermoto nie ma swojego odpowiednika enduro? model TE 610?Może byc tak że to motocykle 1:1, tylko różnią się rozmiarem kół. Znajomy tak zrobił z Aprilią i z supermoto zrobił pełnoprawne enduro poprzez wymianę kół na te od enduro, i co najważniejsze zyskał duży wybór opon.
Dokładnie jest tak jak piszesz. Jednak koszt drugiego kompletu kół robi się już duży, zakładając nawet, że masz większy wybór opon i niższą ich cene.

TE610 i SM610 dla atencji ;)

15539-husqvarna-te-610.jpg


69_2007_husky_sm610ie_3r.jpg
 
Ja swego czasu jak złapałem zajawkę na częstsze zjeżdżanie z asfaltu szukałem najbardziej uniwersalnej opony, żeby i moc sobie więcej pozwolić poza asfaltem, a nie tracac nic na czarnym i mega zadowolony byłem z Pirelli Scorpion STR. Nie mam pojęcia tylko czy w takim rozmiarze występuje.
 
Krążownik szos, a jak w tym sprzęcie z kulturą przełączania biegów?
Dla kolegi pytam ;)
 
Last edited:
Pewnie jak to u Yamahy, wrzucanie jedynki to walnięcie młotkiem w metalowe wiadro pełne śrubek ;)
 
Last edited:
No właśnie nie, FJR i XJR są zupełnie jak nie spod znaku Kamertonów 🙂
 
jeździ się zdecydowanie lepiej (lżej) niż DLem za to przepchnięte tego klocka to już wyzwanie...

Przy pierwszym tankowaniu po ok 200km wjechało Forte stage 1 i 2 (gratisowo dostałem), więc coś tam było branżowo i jakoś płynniej to idzie :D
 
Cześć. Mam zamiar kupić kombinezon held. Ma ktoś i jakie są wasze opinie.
 
Last edited by a moderator:
z kombiakami ta jak z ubraniami do moto, trzeba najlepiej jechać do sklepu i sobie dopasować albo zamówić kilka sztuk przez neta i później przymierzać i odsyłać
 
Cześć. Mam zamiar kupić kombinezon held. Ma ktoś i jakie są wasze opinie.
Bardzo dobre kombinezony, dobrze wykonane, tylko ja sobie mogę pogadać, bo jak czułem się w nich jak w drugiej skórze, tak niestety na moje kończyny nawet przedłużane rozmiary nie wyrabiały 🤣.
 
Back
Top