To ja mogę opowiedzieć jak u mnie płukanka zadziałała. Peugeot 207 1.4VTi kopcił po nagrzaniu i chwili postoju praktycznie od zakupu ~145k przebiegu, początkowo olej miał wymieniany co 25-30k(patrząc po dokumentach z aso + jeden interwał przejechany przez mamę) dopóki ja nim nie zacząłem jeździć w zeszłym roku. Olej zmieniłem przy przebiegu ~167k i 8k zrobiłem normalnie(dolewać musiałem 1l na 1000km), na 2k przed wymianą oleju wlałem tego oilsyna ll i odrazu na następny dzień zrobiłem sobie trasę 300km i auto już przestało kopcić + zauważalnie mniej oleju spalił. Po zrobieniu tych 2k do wymiany auto spaliło już tylko jakieś 500ml oleju. Olej po zlaniu z miski był bardzo czarny + miał pełno osadów w sobie, zalałem nowy, nic nie dodawałem do niego i tak przejeździłem 8k gdzie pierwsze 3.2k km ubyło 800ml oleju, później po 2.8k podobnie no i ostatnie 1k auto zaczęło znów kopcić, ale zauważalnie mniej niż wcześniej + spaliło 0.5l na ostatnie 1000km. Pokazuje to, że płukanka raczej działa w miarę dobrze na uszczelki, w tym wypadku chyba uszczelniacze zaworowe ale tylko chwilowo. Teraz planuje zalać płukankę na początku interwału i tak przejeździć 8k km, zobaczymy co z tego będzie.
Auto raczej jest samochodem któremu nie poświęca się jakoś dużo uwagi, jeździ na oleju 10w40, zamiast 5w30, a do tego bardzo często jest kręcony na bardzo wysokie obroty, więc można powiedzieć, że jest "katowany"