205/55/16. Dlatego chcę jakieś dobre gumy, w sezonie letnim z 20k stuknie zazwyczaj przebiegu.Jaki rozmiar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
205/55/16. Dlatego chcę jakieś dobre gumy, w sezonie letnim z 20k stuknie zazwyczaj przebiegu.Jaki rozmiar?
Pojechałeś z tym opony premium-Nexen. Nexen wybudował fabryke na Slowacji lub Czechach a w tych krajach popiera sie lokalne firmy więc dlatego Skoda je montuje . Nexen duzo inwestuje w rozwój i zdobycie nowych rynków stąd zaczyna być częściej widocznyTe nexeny blue HD często widuje na nowych Skodach Fabiach, które firma kupuje na służbówki. To tylko świadczy pozytynie o tym producencie. Nexen coraz bardziej aspiruje do klasy Premium, tak jak to było kiedyś z Hankookiem. Nexeny idą też między innymi na pierwszy montaż do Porsche Macan- model RU 4 jak dobrze pamiętam.
Ten goodyear lub primacy 3 lub 4 . Opony naprawdę fajne wg ADAC 2020 primacy4 nr 1 tylko przy szer 235/45/17 mm a wg ADAC 2018 nr 1 primacy 3 w Twoim rozmiarze 205/55/16 .205/55/16. Dlatego chcę jakieś dobre gumy, w sezonie letnim z 20k stuknie zazwyczaj przebiegu.
A jak z budżetem ? bo w sumie pisze Ci o drogich oponach a jest wiele tańszych opon z których powinieneś być zadowolony205/55/16. Dlatego chcę jakieś dobre gumy, w sezonie letnim z 20k stuknie zazwyczaj przebiegu.
Marcin a Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Gdzie napisałem że "Nexen- opony Premium"?? Napisałem że aspiruje tak jak kiedyś Hankook.Pojechałeś z tym opony premium-Nexen. Nexen wybudował fabryke na Slowacji lub Czechach a w tych krajach popiera sie lokalne firmy więc dlatego Skoda je montuje . Nexen duzo inwestuje w rozwój i zdobycie nowych rynków stąd zaczyna być częściej widoczny
Zobacz na Hankooka tyle lat juz robi dobre opony , auta BMW i Audi wyjeżdżają z fabryki na tych oponach a nadal pozycjonowana jest jako klasa średnia
Serwis Oponeo polecam tam jest pozycjonowanie klas opon. i przy Hankook wyraźnie klasa średniaMarcin a Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Gdzie napisałem że "Nexen- opony Premium"?? Napisałem że aspiruje tak jak kiedyś Hankook.
Po drugie skąd wiesz że Hankook jest pozycjonowany jako producent średniej klasy opon? Kto wd. Ciebie pozycjonuje który producent to średnia klasa, a która premium?
Nexen ostatnią fabrykę którą postawił, zlokalizował w Czechach, jedna z najnowocześniejszych fabryk w Europie.
Dlaczego masz takie wysokie ciśnienie ? Nie stosujesz się do zaleceń producentaa co do nexenów to założyłem do w123 nówki hd blue plus takie same jak fotkę wysyłałem w tym temacie wcześniej, tylko, że jak standardowo do niej szły 175/80/14 to ja założyłem 185/70/14 i ostatnio byłem w szoku jak wszedłem w zakret 60 km/h przy temperaturze 4 stopnie celsjusza na dworze na 3 barach w oponach (producent zaleca 2.0 z przodu i 2.2 z tyłu) i miałem wrażenie, że bez problemu dałbym radę i 80 taki zakręt przejechać, a z taką prędkością to przejeżdżam go touringiem na usportowionym zawiasie. Te opony wyszły jakoś bardzo tanio. Jak macie w dobrej cenie nexeny do kupienia to zdecydowanie polecam
No nie było i jeździli, nawet tylnym napędem bez elektronicznych wspomagaczy, chociaż ciężko uznać 1500 w PF125p za jakieś szaleństwo mocy Ba, zdarzało mi się na letnich jeździć zimą i to taką prawdziwą, gdzie śnieg po pas i lód na asfalcie. Kurde, do dzisiaj pamiętam jak mi Bravę ściągało do całkiem stromej przepaści a ta cholera ani na gaz ani na kierownicę nie reagowała. Ale jak się ma drug w łapie i więcej szczęścia niż rozumu (nie wiem czego więcej) to się dacholera, zimówki to jednak zimówki... roczne, letnie Dunlop Sport Maxx RT2 miały już mega problemy na suchym, zmrożonym asfalcie. Zamontowane Nokian WR D4 (4 letnie, jeszcze 6mm bieżnika) i jest po prostu przepaść także nikt mi nie wmówi "bo kiedyś to kurła nie było i ludzie jeździli"