xtremesystems
Użytkownik
no wlasnie zawsze palucha maczam i patrze jak to wyglada po zlaniu. i jak mowilem ciekawie to wygladalo w przypadku specola, motula , najlepiej statoila. najgozej castrol potem shell
wszystkie w/w 5w30 poza shellem gdzie bylo 0w30 . wszystko na normie 507
ravenol 0w40 czy mobil 0w40 zupelnie inaczej na rece wyglada.
zreszta tu na forum nawet pisano o degradacji z 0w40 do 0w30
to nie chce wiedziec do czego sie degraduje 0w30 w silniku ktory był projektowany pod 5w30 (1.6tdi np wychodzac w 2010 mozna bylo tylko zalewac 5w30)
wszystkie w/w 5w30 poza shellem gdzie bylo 0w30 . wszystko na normie 507
ravenol 0w40 czy mobil 0w40 zupelnie inaczej na rece wyglada.
zreszta tu na forum nawet pisano o degradacji z 0w40 do 0w30
to nie chce wiedziec do czego sie degraduje 0w30 w silniku ktory był projektowany pod 5w30 (1.6tdi np wychodzac w 2010 mozna bylo tylko zalewac 5w30)
Post automatically merged:
wegiel w jakieś postaci. dlatego czarne.Raczej cząstki sadzy, są nierozpuszczalne w oleju.