wlyszkow
Użytkownik
Te pierwsze na PAO tak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
To, że 10W-40 są olejami z poprzedniej epoki, nie ulega najmniejszej wątpliwości,
Że jak zastosujesz 5W40, zamiast 10W40? Ale jakim cudem...?Ale jak staniesz w korku na 1h dziennie przez 30 dni upalnego lata z takim olejem w takim aucie, o takich wymaganiach, to już może, choć nie musi się to skończyć niższą ochroną w wyniku utraty ciśnienia.
co...? Następny, co wychodzi z założenia, że na autostradę leje się wyższą lepkość?To samo z butem na autobahnie, jak podgrzejesz konkretnie olej.
Mój też nie ma i nie zagotowałem 0W40 na autostradzie.takim cudem, że niektóre silniki nie mają chłodnicy oleju,
a wiesz, że na 5W40 możesz mieć to samo ciśnienie na ciepłym silniku?to zastosowanie 10W40 w aucie, gdzie producent je rekomenduje jest wskazane
Przeczytaj, ile nie raz pisałem, że jeżdżę, jakie mam przebiegi roczne. Poczytaj również, czym różnią się poszczególne lepkości.dlaczego uważasz że producent celowo rekomendował nieprawidłową lepkość dla swoich silników. Powoływanie się na jednostkowy przypadek, że pojechałem autostradą i nic się nie stało, pozostawiam bez komentarza.
Podaj mi przykłady, proszę, silników zatartych na 5W40, bo MUSIAŁY, KONIECZNIE jeździć na lepkości 10W40.dowiesz się że parametry w temperaturze roboczej są uzyskiwane kosztem innych. Nie ma darmowych obiadów i poprawa w jednym zakresie odbywa się kosztem czego innego
Skończyłem z Tobą rozmawiać, bo ewidentnie nie masz pojęcia czym w praktyce różnią się poszczególne lepkości.Po Twojej stronie jako "poprawiającego" fabrykę