Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Ja tak zrobiłem w Madzi (eksperyment na wanklu) - na razie zrobione tak trochę ponad 0,5 kkm, w tym połowa warunki miejskie i połowa trasa. Na początku efekt był taki, że na ciepłym silniku nie chciał odpalać od razu (na zimnym bez problemów), teraz już się ucywilizowało, przy czym porównanie spalania sprzed aplikacji z aktualnym - oba trasowe z prędkościami z zakresu 120-170 km/h - jest takie: było trochę ponad 18 l/100 km teraz wyszło 16 l/100 km (ale to wankel z pojemnością nominalną 1,3 l i pełną w różnych fazach pracy de facto razy 3 z redukcją obrotów rotorów w stosunku do wału 1/3 i z mocą nominalną 170kW).Witam
Czy polaczenie Oilem Power Cleanera LL oraz rewitalizanta Xado Stage 1 ma sens? Czy czasami jedna wylkucza drugie?
Pozdrawiam
Tak będzie bezpieczniej i lepiej z punktu widzenia wykorzystania działania tych produktówJa bym xado dał do już wypłukane go silnika.
Cześć,Cześć!
Mam problem z silnikiem, mianowicie bierze mi trochę oleju (ok. 150ml/1000km), ale tylko w trasie, po mieście nie zauważyłem ubytku.
Silnik to Hondowskie d17a8, po konsultacjach podejrzane są uszczelniacze zaworowe, ale wszyscy mówią, że pierścienie w hondach to bardzo wrażliwa część. Dodatkowo chcialbym przejść z 10w40 na 5w40 Shell Helix Ultra i tutaj pojawia się pytanie o płukanke, zalewać Oilema pojeździć 1h i zlać? Czy coś mniej agresywnego?
Silnik ma 180kkm przebiegu, przez korek widać, że jest dosyć czysty, ale nie wiem czy był płukany czy nie. Aktualnie jeździ na Motulu 10w40, ma przejechane na nim ok. 7kkm i olej wydaję się dosyć ciemny.
Sporo ludzi raportuje nieco większy pobór na Shellu, zalej inny olej na następny interwał dla porównania.Zastanawia mnie powrót poboru