Do kolejnej planowanej wymiany, ten produkt wydłuża żywotność oleju dzięki przeciwutleniaczom w składzie
witam, autko (w spadku) 1,9 tdi '08, tylko 78 tys km - moze ktos chetny
, ostatnia wymiana 3, 5 roku temu zrobione 10 tys km na edge 5w30 (wczesniej co 8-9 tys i co roku wym olej) chociaz wyszukiwarki podaja do niego 5w40 i taki chyba wleje , wchodzi 4,3 L niby - jak widac auto czesciej stoi niz jezdzi, uzytkuje sluzbowke glownie
Plan jest taki:
1. plukanka engine flush z ceramizera albo power flush czy 2820 Archoila albo Atomex Total Flush i ze 100-200 km zrobic?
2. jakis tani olej: znalazlem takie: Qualitium Protec, Specol Spec Gold, Cyclon Magma Syn tdi (Formuła TriboACT®), czy Eurol Fluence - ten ostatni chyba bardziej jako juz docelowy + power flush - no wlasnie na ile km 1000 - 2000 km czy wiecej? lepiej wlac polowe butelki skoro 4,3 l wchodzi oleju i powtorzyc zabieg z druga polowka czy wlac cala?
3. plukanka i swiezy olej + Ceratec lub/z Xado Verylube Turbo lub/z Archoil Racing MIx ( rozumiem ze to to samo co ma hd-customs ?)
jakby uzyl wszystkich czy one sie nie beda wzajemnie znosic, pierwszy na tarciu odbudowuje, a drugi i trzeci daje poslizg ?
Czy moge cos z powyzszych dodac z power flushem podczas drugiego etapu ?
Lepiej poz. 2 zrobic ten min przebieg i ja powtorzyc potem na normalny interwal, czy zrobic z nia dluzszy czyli roczny interwal?
Czy z power flushem lepiej laczyc rewitalizant czy reduktor, czy lepiej nic?
No walsnie czym sie rozni - poza nazwa
i wyzsza cena
ten Oilem od wczesniejszego 2300?
Od gory dam Spulung lub Archoila (mozna laczyc oba?) - lepiej butelka na dluzej (ale rozrzedzona), czyli do wiekszej ilosci paliwa , czy lepiej mniej rozrzedzone czyli do min ilosci paliwa? w jakies odkrecanie i zalewanie filtra paliwa czy z butelki prosto i pilnowani zeby sie nie zapowietrzyl - nie che mi sie bawic