• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - Temat ogólny

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
@Skiper nie widziałem po Meguinie brudnego silnika...Nie wiem co było wcześniej lane.

Zaletą stosowania olejów bazujących na PAO jest przede wszystkim utrzymanie silnika przez dłuższy czas w czystości.
 
Dobra już się nie denerwuj ,wstawiłeś otwarty silnik ( nie w tym dziale ) ale co tam , bez info czyje toto i w opisie swoja specyfika . Nie było pytania, reszta zagadnień mnie bardziej interesuje .
 
No jakoś wstecz nie ma za wiele tu prezentacji takich .
 
Dobra ,ja tu prawa forumowego nie pilnuję , tu silnik tam silnik ,może być . Tylko czy przez tamten wątek ,do tej pory wszystko tam nie lądowało .

Dobra starczy ot , jak sądzisz wedle składu tej Oilem do jazdy i własnego stylu . Jeśli ja z tym środkiem podobnie w tygodniu ,ale dodatkowo +100km na tydzień . To powinno być lepiej ?
Jeśli to jest takie mocne , to chyba nie ma sensu raz po raz to zalać , bez przerywnika .
 
Co znaczy według Ciebie lepiej? Co chcesz osiągnąć stosując ten dodatek? Bo się nie określiłeś. Nie kojarzę żadnych zdjęć itp.
 
Lepiej w kontekście , bardzo dobry efekt, przy twoim stylu jazdy. Czyli dodatkowo dłuższe odcinki km i w tym czasie temp. też . Co chcę osiągnąć ,no to co pisze na butelce ;) .
 
Tak, jeżeli chcesz usunąć efektywniej różnego rodzaju depozyty, to rzeczywiście lepiej.
 
To by dowodziło ,że pomimo iż sam preparat nie wymaga temp. wysokich i ma składniki do -60C . To jednak przy jakichś konkretnych przelotach może lepiej zadziałać . To tak dla tych co pomyślą 4 km x 4km i wystarczy że jest w silniku/misce ,a wykona robotę .
 
To raczej kwestia dodatku o bardzo wysokim KBV (zdolność rozpuszczania), alternatywa dla punktu anilinowego. Lecz bazuje na estrach.

Jakiego typu depozyty chcesz usunąć?
 
Gdybym ja to wiedział , nie zwalałem dekla . To jest taki kres w lizaniu chemią czegoś tam .
 
Ciśnienie i przepływ oleju pomagają w myciu ale sam czas działania preparatu na nagar też ma znaczenie. Oilem Power Cleaner LL zawiera składnik, który działa na nagar nawet bez ciągłej cyrkulacji oleju i także w temperaturze pokojowej.
 
Panowie, mam silnik 1.2 Puretech (pasek rozrządu w kąpieli olejowej).
Czy mogę zastosować OILEM Long Life, a następnie Archoil 2820?

Auto pokonuje krótkie dystanse po mieście, i raz na tydzień, dwa jakieś 100 kiloemetrów.
Ile w tym przypadku powinienem trzymać Oilem? Silnik miał trzy interwały na Long Lifie (25 tyś km) i mechanik przy wymianie rozrządu stwierdził, że silnik jest zawalony w środku.
A może się nie przejmować i przy następnej wymianie oleju skorzystać tylko z 2820?
 
Skoro pytasz to się przejmujesz, chcesz zadbać. Z tego co Wyszkow pisze to Oliem nie zaszkodzi. Warto nawet zastosować jako placebo dla lepszego samopoczucia :)
 
Millers Engine Flush. Ktoś z was stosował? W silniku aktualnie znajduje się ar2300. Zmiana oleju wypadnie kwiecień/maj.
 

Attachments

  • WP_20210101_00_30_37_Rich_LI.jpg
    WP_20210101_00_30_37_Rich_LI.jpg
    971,1 KB · Odwiedzin: 145
  • WP_20210101_00_30_26_Rich_LI.jpg
    WP_20210101_00_30_26_Rich_LI.jpg
    1018,5 KB · Odwiedzin: 138
  • WP_20210101_00_29_01_Rich_LI.jpg
    WP_20210101_00_29_01_Rich_LI.jpg
    734,5 KB · Odwiedzin: 139
Ja raz miałem tego Millersa. Płukanka jak płukanka.
 
Back
Top