SmartCheetah
Użytkownik
- Samochód
- Chrysler 200C, 3.6 V6 Pentastar
dzięki temu wątkowi, Typ200 czeka na serwis. Pewnie nie wykorzystam parametrów w moim aucie i z moim sposobem jazdy (niekoniecznie wolno, ale dużo przewidywania i hamowania silnikiem) ale wybierając pomiędzy 37zł za SL6 w tym koszta wysyłki, a 40zł za Typ200 z darmową wysyłką, ciężko było nie wybrać wyższej serii.
Ale właśnie, jak się mają oba płyny w cywilnym samochodzie? SL6 wg. opisów zalecany jest do aut z elektronicznymi układami hamowania, np ESP, które posiadam. Z drugiej strony przecież mało które auto obecnie nie posiada. SL6 ma też dwukrotnie niższą lepkość w 40 stopniach, co wydaje się drastyczną różnicą, ale jak to się przekłada na codzienną jazdę?
Ale właśnie, jak się mają oba płyny w cywilnym samochodzie? SL6 wg. opisów zalecany jest do aut z elektronicznymi układami hamowania, np ESP, które posiadam. Z drugiej strony przecież mało które auto obecnie nie posiada. SL6 ma też dwukrotnie niższą lepkość w 40 stopniach, co wydaje się drastyczną różnicą, ale jak to się przekłada na codzienną jazdę?