@jerseyAdmin To się wszystko zgadza, jednak pod względem wolumenu paliwa są królem, a rynek paliw lotniczych też będzie stopniowo się kurczył na rzecz paliw syntetycznych (tzw. SAF).
@jerseyAdmin To się wszystko zgadza, jednak pod względem wolumenu paliwa są królem, a rynek paliw lotniczych też będzie stopniowo się kurczył na rzecz paliw syntetycznych (tzw. SAF).
Obajtek juz sie wygadal, ze po nowym roku wraca wyzszy Vat, ale ceny pozostana niezmienne (jaki ten narod jest glupi w swoim ogóle....).
Jeszcze to dorzuce.
Co do cen paliwa to nie do końca jest dymanie. Czy będzie 7,5 z VAT czy bez VAT to i tak hajs trafi do budżetu. Tylko inna drogą. Po prostu od stycznia 23% będzie szło prosto do budżetu, a teraz idzie przez dywidendy. Kto miał zgarnąć hajs i tak go zgarnie.
Problemem jest to, że ludzie nie ogarniają iż te pieniądze i tak trafia do państwa oraz lepkich rączek. I to w takich samych ilościach. Wiadomi osobnicy krzywdy nie dadzą sobie zrobić.
Zatankowalem B0 do pelna, dpf sie wypalil po 160km przejechanych od ostatniej regeneracji, wydech okopcony po spaleniu calego baku. Zatankowalem B7 wydech czysty, dlf wypalony po 420km.
Co to moglo sie wydarzyc, nie wiem. Silnik pracowal zupelnie normalnie. Spalanie bylo normalne.
Poziom cen detalicznych paliw musi odzwierciedlać ich podaż; miejsca na obniżkę nie ma, dopóki podaż jest ograniczona - mówi główny ekonomista PKN Orlen Adam B. Czyżewski. Jak dodaje, obniżenie cen na Węgrzech skończyło się kolejkami i brakami paliw na stacjach.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.