soszo
Moderator
- Samochód
- Kamiq 1.0 DLAA Micra CR12DE Panda 1.1 Fire
@machony79 w ofercie Venturo nie ma smarności. To wychodzi że na badanie parametrów że świadectwa jakości potrzeba jakieś 700zł.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Lipny, bo sa na rynku lepszeDlaczegp? Kupując paliwo z marketu będzie duża szansa na wynik 460um w B7
I tu @jerseyAdmin dotykasz bardzo istotnej kwestii. Z punktu widzenia transformacji energetycznej w kierunku nisko i zeroemisyjnym, wszelkiej aktywa wydobywcze, zwłaszcza rafinerie, są pasywami, które należy wg. logiki tego systemu luzować. Tak zrobił Statoil stając się Equinorem, czy DONG Ørstedem. Kolektywizacja i rozbudowa tych aktywów mogła być uzasadniona w czasach przed Nowym Zielonym Ładem ale teraz jest to dokładnie wbrew rozsądkowi.zwłaszcza że biznes paliwowy się powoli, bo powoli ale kurczy i będzie kurczyć coraz bardziej
Nie do końca. Rafinerie będą potrzebne np. do wytwarzania smarów, plastików i całej reszty niezbędnej nowoczesnemu społeczeństwu do życia. Od ropy się tak łatwo nie odejdzie. Przez długi czas paliwa potrzebne będą także lotnictwu no i wojsku. Durna wazelina dla ku, ten rtyzan to przecież produkt ropopochodnyI tu @jerseyAdmin dotykasz bardzo istotnej kwestii. Z punktu widzenia transformacji energetycznej w kierunku nisko i zeroemisyjnym, wszelkiej aktywa wydobywcze, zwłaszcza rafinerie, są pasywami, które należy wg. logiki tego systemu luzować. Tak zrobił Statoil stając się Equinorem, czy DONG Ørstedem. Kolektywizacja i rozbudowa tych aktywów mogła być uzasadniona w czasach przed Nowym Zielonym Ładem ale teraz jest to dokładnie wbrew rozsądkowi.