Speedmaniac41
Użytkownik
- Samochód
- Alfa Romeo Giulietta QV 1.75TBi TCT
Cześć
Nie spodziewając się aż takich mrozów, nie zatankowałem paliwa arktycznego (Prognoza -16, rzeczywistość -25). Na pewno w oleju napędowym, wydzieliła się parafina. Auto zapaliło za 4 razem, początkowo nie było w stanie przekroczyć 1500 obr/min, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika działa poprawnie. Co prawda check engine się świeci, ale pewnie ma zapamiętany błąd z odpalania.
Jak temperatura się podniesie, lub włożę auto do garażu to ON rozpuści ponownie parafinę? Filtr znajduje się w komorze silnika, bardzo blisko bloku silnika, więc jest ogrzewany jego ciepłem w czasie jazdy.
Filtr paliwa kwalifikuje się do natychmiastowej wymiany?
Nie spodziewając się aż takich mrozów, nie zatankowałem paliwa arktycznego (Prognoza -16, rzeczywistość -25). Na pewno w oleju napędowym, wydzieliła się parafina. Auto zapaliło za 4 razem, początkowo nie było w stanie przekroczyć 1500 obr/min, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika działa poprawnie. Co prawda check engine się świeci, ale pewnie ma zapamiętany błąd z odpalania.
Jak temperatura się podniesie, lub włożę auto do garażu to ON rozpuści ponownie parafinę? Filtr znajduje się w komorze silnika, bardzo blisko bloku silnika, więc jest ogrzewany jego ciepłem w czasie jazdy.
Filtr paliwa kwalifikuje się do natychmiastowej wymiany?