• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Spalanie naszych aut

Ja to nie wiem jak te pośrednie, pewnie nowsze to i lepsze. Dziś mały rekordzik mi wyszedł, tankowanie za 93zl (45l) LPG zrobione 384km, 70% trasa 160 na tempomacie
 
A ja odrazu odradzam bezpośredni wtrysk lpg, zbyt wiele było kłopotów z prinsem i tym podobnym. Jeśli o te kwestie gazowania chodzi to tylko i wyłącznie doświadczony gazownik w kwestii montażu wtrysku bezpośredniego. Takich jest może 5 w kraju :)
 
Ja myślę, że po prostu trzeba jeszcze za czekać, aż rozwiązania zostaną dopracowane.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 
Bez jaj Panowie. Jak kompakty na bezpośrednim palą 3.5-4.7 L/100km to po co je gazować?
 
Dokładnie, tym bardziej, że to proszenie się o klopoty..
 
Last edited by a moderator:
A dlaczego proszenie się o kłopoty?

Druga sprawa, że nie każdego kompakty interesują.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
Last edited:
Byłoby odealnie żeby silnik był na wodę...tankujesz wodę i jedziesz....
 
Bezpośredni wtrysk sam w sobie jest problematyczny, żeby jeszcze gaz tam dawać
 
LPG we wtrysku bezpośrednim nie rozwiązałoby problemów z nagarem?
 
Bezpośredni wtrysk sam w sobie jest problematyczny, żeby jeszcze gaz tam dawać
Uważam, że wszystko jest kwestią czasu i dopracowania technologi.
 
Bez jaj Panowie. Jak kompakty na bezpośrednim palą 3.5-4.7 L/100km to po co je gazować?
No 3,5/100 to przesada, nie do zrobienia na co dzień, ale już 4,7 można spokojnie wyrobić na długim dystansie. U mnie z prawie 8 kkm średnie jest 6,3 50% miasto, 50% poza miastem.
 
@Kaczorek79 to podobnie jak w przypadku 1.4 turbo w Oplu.
 

Attachments

  • IMG_20200725_215008.jpg
    IMG_20200725_215008.jpg
    2,9 MB · Odwiedzin: 220
Z tego co czytam na różnych forach to TSI to ekonomiczne silniki i tutaj to też się potwierdza.
 
Znam kilka osób mających 1.4 TSI i przy "normalnej" jeździe nikomu średnio nie pali więcej niż 7,0 l/100 km a zwykle jest to ok 6,5l/100 km. Nawet na taksówce. Kolega miał służbowego Passata z tym silnikiem to mu palił ok. 7,5l z kompa ale generalnie on to na spalanie nie patrzył.
 
Przyszłość to wtrysk bezpośredni, nie ma co się czarować. Jeśli ma to wpłynąć na lepsze osiągi i niższe spalanie, jestem jak najbardziej za.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 
Kiedyś ludzie mówili, że najlepsze samochody są na gaźniku, tak że ten.... A ja wcale gaźnika miło nie wspominam.

Ja osobiście również będę celował póki co w pośredni wtrysk, ale postępu nie zatrzymamy i przyszłość należy raczej do DI + elektryka.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 
Z wakacyjnej trasy PL-HR wyszło mi 6.9 L/100km w realu, a 6.7 na kompie. przejechałem 2970km z czego 2640km to droga w tę i spowrotem. Wynik gorszy niż w zeszłym roku mimo stosowania AR6200. Tyle , że w tym roku nie namompowalem kół na Eko czy nawet eko+ jak w zeszłym. No i chyba dyscyplina ograniczenia prędkości też mi się jakoś wyłączyła jak zobaczyłem że po dwóch tankowaniach efektów stosowania ar nie ma. W sumie z dodatkiem ar przejechałem ok 4100km. I zakończyłem "test".
 
Przy dynamicznej jeżdzie samemu czasami we 2 często pod 4000obr czasami 5000 -6000obr dynamiczna jazda spalanie 6.2L. trasa (90%) A przynajmniej jest radośc :)
 
Renata za to trzyma fason. Spalanie na dziś to 21.8L /100km

20200807_235124.jpg
 
Back
Top