MC Subi
Użytkownik
- Samochód
- Civic IX, X, CR-V
Ciekawa okazja na legendarnej skrzyni, do jakiś krótkich zabudów typu targi, konie, kamper https://40ton.net/niemal-nieuzywany...a-sprzedazy-w-polsce-to-demo-z-fabryki-daf-a/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Taka ciekawostka, bo jeździmy konstrukcyjnie samochodami z podobnymi silnikami. W fh500 2019 temperatura oleju trzymała się w okolicach 105 stopni, maks jaki odnotowywałem na długim podjeździe (często gęsto 42-43 tony dmc, 5 km z gazem w podlodze na 8 biegu z prędkością 40km/h) z załadowaną wywrotką to 112 stopni. W nowym fh 460 z i-save temperatury podczas jazdy bez jakiegoś przesadnego obciążenia po płaskiej autostradzie to 110-115 stopni, na podjazdach max jaki widziałem to 124. I do tego w nowym pompa o zmiennym wydatku ciśnienia 2.2 bara podczas jazdy na tempomacie 90, 1.4 na obrotach jalowych. Na ostatnim serwisie musieli wgrać jakiegoś softa, bo czasami podczas jazdy podnosi sam z siebie podnosi ciśnienie do 2.8 bara, ale wtedy na jalowych jest 1.1-1.2. Nie wiem od czego to zależy ale auto samo sobie zongluje ciśnieniem oleju bez zależności czy jest to długi podjazd czy jazda po płaskim bez jakiegoś większego obciążenia.Myślę, że można iść w tym kierunku. Chcialem pokazać swoje ciśnienie 2.4 bar ale się zwiększyło do jakiś 2.7-2.8 bar. Za to na wolnych obrotach jakbby nieznacznie się zmniejszyło. Czary? Nie przypominam sobie instalowania aktualizacji w ostatnim czasie