też ładuje Vpowera w wtorkii auto jezdzi lepiej niż na zwykłej... a to leniwe 1.6 mpi kupie tego archoil 6400 zaleje potem jeden seans na 6900 w czasie używania płukanki długo dystansowej zobaczymy czy to coś da
Ja preferuję nawet nie Shell'owską, tylko Lotosową benę z AR6900p i wychodzi to najtaniej i subiektywne wrażenia z jazdy są najprzyjemniejsze. Po wypaleniu kilku opakowań już AR6900p mam wrażenie, że przeczyściło też katalizatory (a mam 4), mniej więcej tak jak po dłuższej trasie z butem w podłodze, jak się auto przegoni, to czuć że ten układ "za silnikiem" pracuje jakoś tak lżej.
Post automatically merged:
Na V-Power też przyjemnie się jeździ ale mam krótsze przebiegi niż na zwykłym Lotos+AR6900, więc szczególnie teraz jak atakujemy 6zł/1l ma to znaczenie.
No ja będę zmieniał zwykle benzyny 95 parę bakow fuel Safe Plus AR 6900 a potem circle K ,lotos,Orlen. Z BP jakoś nie mam dobrych doświadczeń więc odpada. Mi jeszcze oprócz v power dobrze autko chodziło na vervie 98
Panowie a z innej beczki. Lata temu jak jeździłem coltem CJ to usłyszałem teorię że do benzyny na zimę dobrze jest wlać denaturat w celu usunięcia wody z układu paliwowego. Tak też zrobiłem i wlałem 500ml na bak. Przez pierwsze kilometry było bez różnicy lecz od połowy baku auto zaczęło lepiej reagować na pedał gazu. Rok później dodałem denaturat jak zatankowałem lewe paliwo i też pomogło (po ok 50km auto przestało szarpać i jeździło płynnie, lecz wciąż było zamulone pomogło następne tankowanie i wymiana filtra) . Podobno kiedyś dolewanie denaturatu było często praktykowane
Mój dziadek zawsze przed zimą wlewa flaszkę denaturatu żeby wygonić wodę, na ile pomaga nie wiem,
ale auto jeździ więc chyba nie jest szkodliwy.
Post automatically merged:
Teraz patrzę, że Kleen-Flo 412 ma pochłaniać wodę z benzyny.
Skład to IPA + Ksyleny i może jakieś inne nie wymienione w MSDS
Kosztuje w granicach 17-18zł za 0,5l czyli drożej niż denaturat ale być może działa lepiej.
Testowałem w 3 samochodach. Golf V 1.6 102KM i Astra J 1.4 140KM, obydwa na posrednim wtrysku - nie odczulem żadnej różnicy. Teraz w Astrze K 1.4 125 KM na bezposrednim wtrysku czuje roznice w pracy silnika, ale spalanie jest bez zmian.
Ps. Różnica może wynikać nie tylko z innego sposobu wtrysku benzyny, ale też w pierwszych 2 przypadkach używałem poprzedniej formuły AR6900P-max.
Na początku jak zaczniesz używać, to będziesz widział różnicę, tylko weź poprawkę na porównywalne (wiadomo, że nigdy 1:1 się nie uda uzyskać) warunki. Jak spadnie o 5-10C temperatura, to nie ma mowy o wychwyceniu tego spadku, bo on jest na poziomie paru % które są zauważalne w porównaniu z czystym paliwem. Im dłużej będziesz jeździł z dodatkiem, tym mniej będziesz widział różnicę, w momencie gdy wrócisz do czystego paliwa i znowu pojeździsz na nim jakiś czas to powinieneś zauważyć ten paro % wzrost. Ja tak mam u siebie, w swoich samochodach przynajmniej.
Post automatically merged:
Na pewno większy, widoczny wpływ na zużycie paliwa ma jak tu kiedyś napisał @Zielony34 regularne dbanie o prawidłowe ciśnienie w oponach, czysty filtr powietrza i nie targanie zbędnych gratów w bagażniku. Dodatek nie zrekompensuje Ci tych zaniedbań, może co najwyżej pomóc wyżyłować najniższe zanotowane zużycie ale też nie zrobi tego od ręki, tylko jak chemia wyczyści wszystko w takim zakresie w jakim może coś uzyskać.
Tak z ciekawości zapytałem. Pewnie jeśli jest jakaś niewielka różnica to bardziej w trasie można zauważyć jadąc bo miasto to nie da się ,za dużo zmiennych warunków
I tak zamierzam teraz lać zwykła benzynę Plus archoil 6900 ale to nie dla spalania tylko widzę że dużo osób bardzo chwali ten dodatek więc żeby najważniejsze żeby dbał o silnik
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.