Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Każdy kto jeździ regularnie do Niemiec potwierdzi , że na ich paliwie zrobi więcej , niż na Polskim i na Polskim silnik głośniej rzęzi.
ogólnie to wszyscy mnie rozbrajacie z tym zbieraniem się od dołu, od góry itp.. co za problem kupić kostkę obd i dedykowaną appkę ze sklepu play, która zrobi wam pomiary 0-100, 100-200?... wtedy wyjdą wam te "różnice" podpowiem - wyniki na każdym z paliw będą takie same ewentualnie na olx można wypożyczyć Racelogic, Dragy itp jak chcecie mieć jeszcze dokładniejsze pomiary
Ja raczej Czechy/Austra/Szwajcaria no i benzyna, ale bez względu na to gdzie tankuję, to różnice w przejechanym dystansie są pomijalne. Bardziej wpływa wiatr, temperatura czy moje lepsze/gorsze samopoczucie więc i to jak agresywnie jadę niż samo paliwo.Każdy kto jeździ regularnie do Niemiec potwierdzi , że na ich paliwie zrobi więcej , niż na Polskim i na Polskim silnik głośniej rzęzi.
Każdy kto jeździ regularnie do Niemiec potwierdzi , że na ich paliwie zrobi więcej , niż na Polskim i na Polskim silnik głośniej rzęzi.
Owszem tak było w latach 90-tych (Paliwa mieszane na potęgę) obecnie nie widać różnicy.Każdy kto jeździ regularnie do Niemiec potwierdzi , że na ich paliwie zrobi więcej , niż na Polskim i na Polskim silnik głośniej rzęzi.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Czy mógł byś napisać coś więcej o mixie jaki robisz? Chodzi mi o proporcje i czy ten mannol to ten dodatek za nie całe 30zl?U mnie jest najmocniejszy na niskich obrotach z dodatkiem Mannola
A jak sprawa dpf??dalej wypala się rzadziej?Nie popadajmy w skrajności, zaraz pojawia się płukanki do zbiorników paliwa
Dlaczego, ja od początku stosownia mannola daje podwójną dawkę dodatku tz.100ml na~48L paliwa,i nic złego sie nie dzieje, wręcz przeciwnie.Skrajnością jest lanie podwójnej dawki dodatku gdzie producent wyraźnie pisze o proporcji 1:1000.
Przez wzgląd na pompę wysokiego ciśnienia wolę jak ma za tłusto niż za suchoSkrajnością jest lanie podwójnej dawki dodatku gdzie producent wyraźnie pisze o proporcji 1:1000.
Sfinansuję Ci hamownię, jak wynik - przebieg i krzywa momentu wyjdzie bez zmian to zwracasz siano i dajesz na dobrą whisky, zgoda?Korekcje wtryskiwaczy stoją w miejscu, zawsze od 0 do -1mg.
Odczucia mam takie że Mannol lepiej ciągnie na niskich obrotach do 2000obr/min, natomiast Archoil miał lepszy dopalacz na wysokich powyżej 2000obr/min.