• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

ARCHOIL AR6900-D MAX - dodatek do oleju napędowego

Aktualizacja ode mnie. Lotos standardowy + Archoil nadal głośniejsza praca niż na samym V power Diesel. Jest ciut lepiej niż Verva + AR ale niewiele. Chyba że jeszcze się coś poprawi bo przejechałem 40km a w baku przy tankowaniu było jeszcze 10l z 92l
Kolejny test to będzie V power Diesel stopniowo zwiększając stężenie Archoila. Od 0,5ml na l paliwa na start.
Ostatnio tj chyba 4 baki leje czwartkowego V Powera plus AR 6900D - jest bardzo dobrze.

Po wcześniejszych premium auto muliło- tutaj jest genialnie👍
Post automatically merged:

Kurde czy wy też tak macie że po dodaniu AR 6900 wzrasta wam spalanie?
Kurde u mnie prawie o litr
Jak auto wyrywa po witaminach to częściej się z tego korzysta.
 
U mnie pokazuje komputer 4.4 a spalanie fizyczne to 4.7 l na 100km. Mierzone po zatankowaniu .Dzielone km przez litry zatankowanego paliwa. cały czas AR. Jeśli tankujesz paliwo na jednej stacji,może zmień stacje. Różnie to bywa z kalibracją dystrybutora.
 
Lejesz pełna dawkę Archiola czy połowę do Vpowera?
 
Dopiero co kupiłem Mondeo mk5 2d 150km z PS z przebiegiem 227k.

Przeczytałem chyba wszystkie strony wątku o dodatku do paliw. Na początku chciałem dodawać do paliwa Oilem Hybrogen Road i zalewać Verva ON. Jednak opinie szczególnie o tym pierwszym na tym forum są raczej słabe.

Z racji tego, że zazwyczaj mam możliwość tankowania na stacji AMIC-Łukoil albo nowiutkim Lotosie to wymyśliłem taki schemat:

na Lotos Dynamic ON bez dodatku
na Amic zwykły ON z dodatkiem Archoil 6900D MAX

Myślicie, że to dobry pomysł? Cze Archoil lać w standardowej dawce? Ew gdzie kupić Archoil - na allegro?
 
Była Verva, był Lotos Standard i wracam do tego na czym mi się najlepiej jeździ czyli VPower Diesel. Dolałem połowę dawki Archoila. Zobaczymy jak będzie się zachowywał silnik. Do tej pory każda mieszanka z ar zachowywała się słabiej niż sam VPower Diesel.
P_20201022_192454.jpg
 
Last edited:
Właśnie widzę, że różnica pomiędzy vpower a fuelsave jest gigantyczna 😂

Jedno jest pewne -czas leci jak opętany - już jest paliwo przejściowe co odzwierciedla się w parametrach krzepnięcia.
 
Hehe. Chyba ktoś zrobił kopiuj wklej bo podejrzanie to wygląda :D
 
Już wcześnie zauważyłem to na Cyrklu, paliwo zwykle miało parametry premium wg karty.

Głównie pod kątem smarności sprawdzałem (ztcp 320 mikro było)
Post automatically merged:

Hehe. Chyba ktoś zrobił kopiuj wklej bo podejrzanie to wygląda :D

Podrasowanie całej cysterny to koszt tak niewielki, że droższe jest rozkonfekcjonowanie.
 
Już to gdzieś tutaj pisałem że kiedyś poprosiłem o świadectwo jakości na Lotosie dla zwykłego ON i Dynamic i były identyczne. Jedynie w przypadku Dynamic był na dole dopisek: "po przeprowadzonym badaniu dodany został dodatek uszlachetniający".
 
Ja na chwilę obecną zostaje przy V power i AR 6900.Co prawda pali auto prawie o litr więcej nie wiem czemu ale praca silnika jest bardziej miękka nie słychać tak wtryskiwaczy CR.
Spalanie wyliczone z dystrybutora
 
A jakie masz obserwacje dotyczące zbierania się od dołu na tej mieszance versus inny komplet paliwa?
 
Last edited by a moderator:
U mnie jest najmocniejszy na niskich obrotach z dodatkiem Mannola
 
Hehe. Chyba ktoś zrobił kopiuj wklej bo podejrzanie to wygląda :D

Jeśli możesz poproś o takie świadectwo jakości na stacji orlen. Mi pani nie pozwoliła zrobić zdjęcia ale parametry smarności paliw ON Verva i Efecta biły na głowę parametry paliw sprzedawanych na stacjach shell. 230 um miała verva i 190 ųm efecta.
 
Last edited:
A jakie masz obserwacje dotyczące zbierania się od dołu na tej mieszance versus inny komplet paliwa?
Z dołu zbiera się wiele lepiej jest jakby więcej momentu.Mowa tu Archiol plus Vpower to nawet moja żona i syn zauważyli.Np.z paliwami Orlen nie było takiego efektu a nawet bym powiedział veva plus Archiol bardziej zamulone auto
 
Sprawdzę ale akustyka silnika jest najlepsza na Shell VPower Diesel więc nie będę się sugerował parametrami na papierze.
Może do Vpowera dodają jakieś uszlachetniacze lub te świadectwo jest przed wzbogaceniem paliwa.
Na Orlenie silnik pracuje najgłośniej.
 
Back
Top