• Wymagane jest merytoryczne uzasadnienie polecenia danego oleju. Posty nie zawierające takiego uzasadnienie mogą zostać usunięte.
  • Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Bmw 335xi N54 biturbo

Cubekz

Użytkownik
Samochód
E91335xi
Marka samochodu
Bmw
Budżet/ile litrów
Nie ma ograniczenia
Silnik
N54 biturbo 3000
Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
  1. Nie
  2. Nie wiem
Jakiego oleju wymaga instrukcja
0W30/5W30 , 0w40/5w40
Witam Wszystkich.
Jak w temacie. Szukam rady w doborze dobrego oleju do N54 w którym też planuje trochę podbić moc 400+.
Mam na uwadze oliwy BMW twin power 0w40 (to chyba to samo co Shell).
Liqui Moly 5w40 molygen
I do tego Ar9200v2
Chętnie bym się dowiedział o czymś może z dużo lepszymi parametrami 🙂🍻
 
Ok z tego co widzę to propozycje wyglądają tak :
1.Mobil 1 ESP X3 0w40
2.Bizol Project 0w40
3.Amsoil nowa formuła 0w40
4.Ravenol vst 5w40

Podsumowując Prosiłbym na ostateczne głosy +1
I będziemy zamawiać razem z AR9200v2 🙂
 
Jeśli wtrysk bezpośredni, to mój błąd, nie zagłębiałem się w temat. Bezpieczniej będzie polecić coś z niższym popiołem, chociaż nie do końca tak koniecznie...

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
 
Który z tych I jaka różnica między tymi butlami ? 🙂
Screenshot_20200429-110317_Samsung Internet.jpg
 
Ten pierwszy to EFM i powyżej padły już propozycję od Ravenola VST / Bizola Allround, czy Extreme GTC z podobnymi jak nie lepszymi parametrami i w lepszych pieniądzach.
Ten drugi to wersja EU Amsoila o którym też już pisano, imho wcale nie lepsza wersja od SS i od propozycji które już padły z zakresu 0w40:

Dodam tylko, choć nie wiem czy to aktualne że w swego czasu była oferta na taki pakiet:
1588151881703.png


ale nie wiem czy jeszcze dostępny - trzeba by potwierdzić , a dwa - olej niby w analizie średni, ale są tu na forum wpisy użytkownika z Golfa R który go używał i bardzo sobie chwalił.
 
@poziom1989 a ty po raz kolejny robisz z siebie znawcę od siedmiu boleści. Może i o środkach smarnych masz jakieś pojęcie, natomiast o tych konkretnych silnikach jak widać zerowe. Po raz kolejny natomiast udowadniasz, dokonując nadinterpretacji, robiąc z siebie Bóg wie kogo, że tylko ty masz rację.. proponuję przeczytać raz jeszcze 'przy tym ccs' nie miałem na myśli parametru z karty, bo szczerze mówiąc nawet nie wiem ile on wynosił, natomiast słyszałem jak ten silnik zalany akurat synthoilem od LM (a to przecież to samo co meguin prawda?) Pracował... Daleko mu było do kulturalnej pracy na zimnym silniku.. wiem, że na forum unikamy porównań akustycznych, ale skoro klient przyjeżdża i twierdzi, że tluczą panewki to wyobraź sobie jaki to był dźwięk na zimnym. Dodam, że po wymianie oleju na Ravenol SSL ucichło od razu.
 
Last edited by a moderator:
Nie, jeżeli czegoś nie wiem potrafię się przyznać do tego otwarcie. Poprawiłem Twoją wypowiedź odnośnie lepkości CCS, głównie do tego się odniosłem, a nie do tej konkretnej jednostki napędowej.

Odnośnie Liqui Moly i Meguin. Nie ma dowodów na to (oprócz kart), że to te same formulacje!

Jeżeli będziesz dalej ciągnąć Off-topic, otrzymasz kolejne ostrzeżenie.
 
Ok w takim razie temat można zamknąć bo widzę się zamieszanie robi. Chciałem podziękować za rady każdemu z osobna. Pozdrawiam wszystkich 🙂🍻
 
Panowie wracając jeszcze na chwile Do tematu.

Amsoil Ss 0wS40 nie ma aprobaty BMW I Mobil1 x3 też nie ..
przejmować się tym I wybrać Ravenol SSL ?

Czy AMSOIL Ss będzie tutaj najlepszym wyborem ? Czy może Mobil 1 esp X3 ?
 
Back
Top