Ja wiem że ten test nie jest miarodajny, jestem tego świadomy. Zgłosiłem problem, ASO olało sprawę, co jest dla mnie dziwne bo wiem że inne ASO hurtowo wymieniają w Lodgy amory z tyłu na gwarancji, nawet po 2-3 razy w ciągu 3 lat gwarancji. Ktoś na forum Dacii pisał że problem nie leży w amorach, tylko w ich mocowaniach do samochodu, że coś tam jest skopane i trzeba by mocowania przespawać w inne miejsce bo skok amora jest za duży i przez pierwsze 1,5 cm jest luz i dlatego stuka. Założenie zamiennika podobno też nie rozwiązuje tego problemu, nie wiem dlatego czy jest sens kopać się z ASO (Renault Polska) o wymianę amorów, jeżeli za kilka tys. km kolejne znowu zaczną stukać, a o takiej ingerencji w konstrukcji auta to nie ma co marzyć, nikt siętego nie podejmie aby zrobić to oficjalnie, ewentualnie po gwarancji we własnym zakresie w prywatnym warsztacie, ale to by trzeba mieć wiedzę co i gdzie przespawać i jak zrobić to zgodnie ze sztuką.
Bardziej martwi mnie sprzęgło, nie jestem mechanikiem, więc nie wiem co może być nie tak, ale na logikę, to albo pompa sprzęgła albo jakiś wyprzęglik? Tutaj to akurat będę chciał powalczyć o naprawę/wymianę...