• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Właśnie w 1,5 przynajmniej w tych nowych. Ja mam wersję 115 KM
 
Ja dziś wymieniłem antene dachową bo sypało mi błąd na obdeleven ,,przerwa w obwodzie,,. Niby radio działało chociaż rzadko używam poza miastem (CD) więc prawdopodobnie była podstawa anteny zepsuta. Teraz jest pięknie ,żadnego błędu nie ma 👍dodatkowo naprawiłem pas kierowcy bo kiepsko się wciągał i zrobiłem kalibracje climatronica. Nie wiem czy ta kalibracja coś daje ale zrobiłem 🙂
 
@Triumphator , kup w portalu pułapkę na kuny i nastaw jajko na miękko .bez łupiny
Jak wejdzie masz ją żywą ,a potem 20 km wywieź , gorzej gdy wejdzie pod dach i zniszczy izolację, koszta będą dużo większe.
Po złapaniu gada, zawieś w garażu sierść psa lub zapach olejkowy vanilia .

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Dziś przegląd mazdy.. niby formalności ale uczulił na lekko popękane tylne tuleje wahacza przedniego. Ostrzegł że może lizać opony. Poczytałem i ogólnie lipa z dostępnością tuleji. Nic pilnego ale trzeba pomyśleć od razu pewnie nad stroną lewa i prawa. Później ponoć zbieżność.
Podniósł mi trochę ledy wyżej i kolejny rok jazda..
 

Attachments

  • 20220916_133137.jpg
    20220916_133137.jpg
    2,3 MB · Odwiedzin: 78
A jak wygląda stary filtr? W sensie czy to wymiana konieczna czy tylko dlatego , że "książka tak pisze"?
 
Ten w misce to stary , a dokładnie puszka na tych przewodach, nie rozbieralny, widać , że ciemny.

Trochę szarpał, raz wiecej, raz mniej na niskich obrotach, a teraz nie.

Lepiej zmienić filtr co 120kkm niż wtryski za 7 tys zł.

Przefiltrował średnio 8500 litrow benzyny

Jest to filtr dokładnego oczyszczenia pomiędzy pompą w baku, a tą wysokiego ciśnienia.
Mogli dać w komorze silnika nie ???!!!!!

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Mogli czy nie mogli to nie mnie oceniać. Pytanie czy Honda w końcu przestanie szarpać bo coś mi świta że szarpie nie od :wczoraj" 😉
 
@Bodex jak boisz się o wtryski to daj mały uniwersalny filterek przed nimi i wymieniaj raz na dwa lata. Koszt takich filterkow to ok 10zl
 
Nie ma szans bo będzie ginęło ciśnienie między pompą z baku a pompa wysokiego ciśnienia pod maską.
To jest GDI jednak
 
Mogli czy nie mogli to nie mnie oceniać. Pytanie czy Honda w końcu przestanie szarpać bo coś mi świta że szarpie nie od :wczoraj"
Tak, pojawia się i znika. U kolegi z Gliwic też.
Zmieniłem świece i znikło 1-2 tys km i znowu. Regulacja zaworów, znikło dojechalem do Niemiec i szarpal tak, że na dwójce czasem kangura zrobił.
Jadąc do Niemiec wlałem STP niebieski do beny .... W kraju tankuje pisowskie Olrenu , więc cała trasa do Niemiec na 95 Orlen. Wracając na niemieckim paliwie do kraju, jadąc w korku na pierszym biegu szarpał , robił kangury. Teraz po wymianie tego filtra zatankowałem BP 95 . Nie szarpie, przyrost mocy jest plynny liniowy wraz ze wzrostem obrotów aż się chce jeździć .
W ASO powiedzieli, że gdy szarpanie wroci to go wezma na testy drogowe z MIDI.
Ciekawostką jest gdy szarpał zrobilem odczyt parametrów Autolem . 3-ci bieg gaz do dechy i zapis danych . Patrzcie na wartość otwarcia przepustnicy i obciążenia pojazdu. Oraz zgłasza wypadanie zaplonów. Zero błędów .
1fee01ce6791bd97b842e4fc1fc94569.jpg
50455969abbb79736a756a67d1ee28e5.jpg


Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Mała doleweczka tak by utrzymać max😉
 
Czyściutko pod maską 👍
 
Dolałeś V do DEX1?
 
W koncu wymienilem "secondary" termostat w 2.0TDI. Fabryczny 75 st, na wymyslony przeze mnie 80 st. Zawsze to dodatkowe 5st dla tego diesla.
Jutro odwracam zawor do chlodniczki spalin przy EGR. Wole spalac mniej paliwa i miec cieplejszy silnik niz chłodzić spaliny.
Na foto stary oryginalny termostat. Chyba pojdzie na portal aukcyjny.
IMG_20220924_201350.jpg
 
Chłodnica spalin działa w dwie strony, przynajmniej w moim HDi - zimą spaliny grzejelą płyn chłodzący przez co silnik łapie szybciej temperaturę roboczą i ją utrzymuje.
 
Back
Top