• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Diesel Gate 2.0 - czy powinniśmy wierzyć korporacjom

@Boguś klasy wydaja stowarzyszenia, nie maja one nic wspolnego z producentami samochodow
 
Producent oleju produkuje to, co się mu opłaca. Czyli to co zamówi producent samochodu. A producent samochodu zamawia to, co się jemu opłaca czyli to co spełni wymagania prawodawców i klientów. I klientem nie jest drugi, trzeci albo czwarty kupujący. Tylko i wyłącznie pierwszy. Jak klient chce, żeby samochód mało palił, przejechał pół miliona kilometrów i zasuwał jak Ferrari z lat 70 z wanną w bagażniku to dostanie dokładnie to. A czy kolejni użytkownicy będą narzekać że samochód nie ma V8, nie jeździ na 10W-50 i nie ma foteli za skóry tylko z eko-lnu to kogo to obchodzi?
to jest jasne. ale nie wiem co imputujesz. mialem dotychczas 2 nowe auta i 2 uzywane. nowe z 2010 bez wiekszych awarii do tej pory. nowe z 17 amortyzator wylal po 20k km.
Uwazam czy auto ma 1 wlasciciela czy 100 to te nowsze auta sa mniej wytrzymale niz te starsze. a chyba ekologicznym by było gdyby czlowiek kupił auto raz na 10 lat. a juz w ogole jakby jeszcze po nim drugi czlowiek przejezdzil kolejne 10 lat. ...ale zaraz zalejmy eko 0w20 i zmieniajmy po 3 jak sie leasing skonczy przeciez to ekologiczne. zeby byc bardziej eko stosujmy 0w20 w trybie LL przez czas leasingu
 
tak tak ty uciszaj uzytkownikow z odmiennym zdaniem niz twoje ktore jest albo oplacone przez kogos albo "pożytecznego idioty" (jak to sie kiedys mawialo na osoby ktore za darmo pomagaly propagowac niekorzystne dla samych siebie rzeczy - od razu do moderacji zeby nie bylo ze go obrazam)
 
Ty opierasz swoja wiedze na tzw. chlopskim rozumie i osobistych przekonaniach. A ja na badaniach, publikacjach, wiedzy ogolnodostepnej z zakresu trybologii, reologii itp.

Czekam na dalsze rewelacyjne posty z Twojej strony. Chetnie bede akceptowac.
 
@poziom1989 jesli forum finalnie ma tworzyc max 7-10 osób to oczywiście idzmy w te strone, żeby kazdego z niego wyganiac.
Wiadomo, ze ilosc nie od razu tworzy jakość, ale jak rozmowy maja sie odbywac pomiedzy 7 osobami, to rownie dobrze mozna powiedziec - stwórzcie sobie grupe na WhatsAppie.
Chyba nie tedy droga, zeby eliminowac "niewygodnych" uzytkownikow.

@Hlava oprocz spiskow mamy rowniez rownowage po drugiej strony barykady, gdzie nie można nic zlego powiedzieć na produkty glownie jednego producenta chemii do olejow/paliw. Także spokojnie.
 
Dokładnie tak. Wszędzie dookoła spiski. Można popaść w paranoję😉
@poziom1989 Dobrze, że wróciłeś do nas👍
 
nie wierzę w taką intencję producenta silnika i oleju opierając sie na tym co robia firmy takie jak VAG ,Shell ,Bp
Sorry ale z tego co widzę to jeździsz vagiem. Więc sam sobie przeczysz. Kiedyś miałem Volkswagena i to łagodnie mówiąc nie był udany egzemplarz. Może to i była kiedyś porządna firma. Sam piszesz o dieselgate. Ja nie wziąłbym już tego g.... nawet za darmo
Post automatically merged:

@sprajt2 ale jaką równowagę? Niech przyjdą na forum inne firmy. Nikt im nie broni. Przeciwnie. Im większa konkurencja tym lepiej. To chyba jasne
Post automatically merged:

Edit. Ostatnio np. Eneos tu się rozkręca więc to nie jest tak jak piszesz
 
Last edited:
Dodatkowo @poziom1989 przeciez na forum juz powstaly watki, w ktorych w rozmowie moga brac udzial jedynie Ci madrzejsi. Ja nie wiedzę tam wielkiej dyskusji.
 
9 godzin wystarczyło żeby w stu procentach odejść od tematu 😉
 
za darmo to zapewne bys wzial.
Ja bym wziąl - aby od razu sprzedać i kupić za to kolekcjonerskie Paseratti 2.0 16V B4 lub Audi 90 2.3 R5.
Post automatically merged:

Dodatkowo @poziom1989 przeciez na forum juz powstaly watki, w ktorych w rozmowie moga brac udzial jedynie Ci madrzejsi. Ja nie wiedzę tam wielkiej dyskusji.
To jest dyskryminacja, faszyzm, dzenderfobia itd. :p
 
Ty opierasz swoja wiedze na tzw. chlopskim rozumie i osobistych przekonaniach. A ja na badaniach, publikacjach, wiedzy ogolnodostepnej z zakresu trybologii, reologii itp.

Czekam na dalsze rewelacyjne posty z Twojej strony. Chetnie bede akceptowac.
opierasz na badaniach ok. Ale wklejałeś badania robione przez producentów albo silników albo olejów już nie pamietam . W tym wątku na samym poczatku poddałem w wątpliwość wiarygodnosc takich badan. ot i wszystko
znow
 
Lejmy 5W50!
 
Sikacz. 10W60… po raz pierwszy … po raz drugi…

Wracając jednak do tematu głównego z którego ochoczo sobie odeszliśmy dużo ciekawych sytuacji jest opisane tutaj:

3EC558B3-3C5C-40AA-B358-F0FF05408C4D.jpeg
 
0w20 może ogarnąć 99% silników użytkowanych na drogach. Sam lałem taką wodę po parówkach do yarisa z ponad 300 tyś na blacie i nie było problemu. I to nie raz leciałem z 50km z butem w podłodze. Ktoś się podpisał pod tą wodą z parówek więc nie uważam że to jakaś teoria spiskowa i nie uważam że producent chce mi silnik zabić. Choć równocześnie podpisuje się pod serwisem ll który ten silnik zabić jednak potrafi 🤣 także ten. Różnie to bywa. Honda zaleca 0w20 nawet do type r nowego tylko zobaczcie czy ktoś na takim oleju śmiga po torze. Silnik w upalny dzień na 0w20 potrafi zgubić ciśnienie oleju na jednej sesji. Widziałem na własne oczy jak człowiek szybko zlewał tę wodę po parówkach bo leciał przez pół polski na Silesię a zabawa się z skończyła po jednej sesji.
 
Back
Top