D
Deleted member 925788
Gość
Są testy silnikowe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Z tym Castrolem to ta kiepska opinia niestety nie wzięła się z niczego. Oczywiście mitów ponarastało wiele i wiele historii jest przesadzonych ale np. problem z nagarem faktycznie występował. Miałem okazję rozmawiać osobiscie z człowiekiem, który budował sieć Castrola na południu Polski i mieli bardzo wiele zgłoszeń tego typu i nawet toczyły się przepychanki z Austriakami, którzy twierdzili, że problem nie występował ale jednak było ileś dobrze udokumentowanych przypadków spowodowanych olejem. Procentowo to było naprawdę niewiele i zaobserwowali, że problem pojawia się tylko w określonych warunkach i typach silników.Z drugiej strony Valvo ma nowsze aprobaty Forda (C i D), FF ma B i C. Dla mnie osobiście oleje sa równoważne. Możesz pozostać przy Valvo, możesz wrócić do Forda, w sumie wybierz co tańsze.
Valvo ma kiepska opinie bo gdzieś kiedyś poszła fama ze nie robią własnych olejów tylko kupują i w ogóle mały pikuś są i po co to lać jak można kupić LM. Co jest nieprawdą, ale jest jak jest. To trochę jak z kiepską opinią Castrola - niczym nie usprawiedliwioną, ale się ciągnie wśród "znafcuff".
W gruncie rzeczy na zadnym oleju to nie powinno wystapic, o ile sie trzyma odpowiednich interwalow. To jednak w duzej mierze zasluga pakietu dodatkow.ale np. problem z nagarem faktycznie występował.
A czym sie wyroznia Millers ? Stosujac typowe przepisy.Wiem, że lab Millersa dośc szczegółowo badał oleje Castrola i ich opinia była pozytywna ale stwierdzili, że oleje są dobre ale nie wyróżniają się niczym na tle konkurencji.
Co ja za głupotę napisałem...na 2018 rok ich straty to 65 miliardów dolarów z tendencją wzrostową. Nikt też nie napisał, że olej ma być gówniany. Wystarczy przyoszczędzić trochę na recepturze, zacząć rozlewać w egzotycznych miejscach, itp. Niesamowicie ciężko jest zareklamować olej-szczególnie szaremu konsumentowi.Jeżeli myślisz, że ktoś zarządzający BP wpadł na pomysł pod tytułem „zacznijmy robić gówniany olej” to normalnie ręce opadają. Koncerny tej wielkości nie budują swojej pozycji na podstawie jednostrzałowych zastrzyków gotówki, ale dzięki przemyślanym strategiom rozwojowym. Sprzedawanie przez jakiś czas olejów złej jakości odbije się na renomie firmy, a odbudowa wizerunku może trwać latami. To nie firma krzak, która może sprzedać rządowi nieistniejący sprzęt, a potem się zawinąć. Heh.
Co to w ogóle za bzdury? Dochody bp na 2018 rok to 9,38 miliarda usd.na 2018 rok ich straty to 65 miliardów dolarów z tendencją wzrostową.
Przepraszam jeśli poczujesz się urażony ale mocno naiwny jesteś. Rachunek ekonomiczny to podstawa każdego biznesu. W motoryzacji to już w ogóle. Jakość już od dawna nie jest na pierwszym miejscu. Na 1 miejscu jest zysk. Popatrz na historię firmy Mercedes. Tak duży koncern mógłby działać na własną szkodę? VW też?Albo nieważne, nie będę spierał się z kimś kto twierdzi, że koncern pokroju BP mógłby działać na swoją niekorzyść - do kasacji.
Umiesz czytać ze zrozumieniem? Tyle wynosiła ilość strat BP na rok 2018. Procesy, wyroki - w tamtym momencie następne były w drodze.Co to w ogóle za bzdury? Dochody bp na 2018 rok to 9,38 miliarda usd.