sprajt2
Użytkownik
- Samochód
- Audi a3 1,8T, a5 2.0tdi 177km, TT 1.8T
- Marka samochodu
- Audi A5 2.0TDI CGLC, Audi TT 8n 1,8T
- Budżet/ile litrów
- 40
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Silnik
- 2.0 tdi 1,8t
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- "brak"
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 507 i 501
Moje obydwa auta sa głównie uzytkowane jako dojazd do pracy i spradycznie trasa.
Dojazd do pracy:
A5 - 7km
TT - 5km
W takich warunkach silnik zawsze pracuje niedogrzany, no moze lipiec i sierpien stanowic tu wyjatek, ale nawet wtedy rozgrzany silnik moze jest w ostatniej minucie jazdy.
Czy dobrze myślę, że powinienem szukać oleju (dla ułatwienia załóżmy juz, że wybieram spośród olejow z odpowiednią norma/aprobata producenta) z najnizsza lepkoscia przy 40st?
Dojazd do pracy:
A5 - 7km
TT - 5km
W takich warunkach silnik zawsze pracuje niedogrzany, no moze lipiec i sierpien stanowic tu wyjatek, ale nawet wtedy rozgrzany silnik moze jest w ostatniej minucie jazdy.
Czy dobrze myślę, że powinienem szukać oleju (dla ułatwienia załóżmy juz, że wybieram spośród olejow z odpowiednią norma/aprobata producenta) z najnizsza lepkoscia przy 40st?
Last edited: