Robert1
Stary forumowicz
- Samochód
- Honda Accord Tourer 2,2 i-CTDi
@Triumphator EBC to klasa sama w sobie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Czym to zmierzyłeś?0,005
Jakoś w serwisówkach producentów samochodów się mierzy zwykłymi czujnikami zegarowymi. ATE dorabia ideologię do prostych rzeczy, zamiast zająć się jakością swoich (kiedyś niezłych) wyrobów.bicia bocznego tarcz nie mierzy się na używanej tarczy, jedynie na nowej, przy używanej musiałby zmierzyć grubość po obwodzie z odpowiednią dokładnością- taki sprzęt np zobaczysz na kanale YT firmy ATE (naście tysi zł więc mechanicy nie kupią). Zatem wynik dosłownie nic nie wnosi niestety...
czujnik zegarowy nie zmierzy różnic grubości tarczy, co zwykle jest przyczyną "bicia". ASO potrafi przerosnąć wymiana filtra powietrza, a gdzie im tam doktoryzować się nad hamulcami - "wymienić wszystko i do widzenia".Jakoś w serwisówkach producentów samochodów się mierzy zwykłymi czujnikami zegarowymi. ATE dorabia ideologię do prostych rzeczy, zamiast zająć się jakością swoich (kiedyś niezłych) wyrobów.
Dlaczego nie? Dla wygodnych 2 czujniki, dla myślących zerujesz w minimum, znaczysz max, p[rzekładka na drugą stronę i to samo. Elementarne zadanie.zujnik zegarowy nie zmierzy różnic grubości tarczy
jakoś nie widzę żeby którykolwiek mechanik takie cyrki odprawiał, za to zmierzą nic niemówiące bicie boczne, jak w przytoczonym przypadkuDlaczego nie? Dla wygodnych 2 czujniki, dla myślących zerujesz w minimum, znaczysz max, p[rzekładka na drugą stronę i to samo. Elementarne zadanie.