D
Deleted member 984561
Gość
Duster 1.6 114 H4M (HR16de Nissana) na Millersie Trident Professional 5W40.
Lato +30, zwykła jazda rozgrzanym silnikiem to temp oleju od +81 do +83, korki miejskie/autostrada to max +85. Temp płynu to zwykle +86. Zauważyłem że przy hamowaniu silnikiem temperatura potrafi spaść nawet na +78, a przy podjeździe pod wzniesienia dochodzi do tych +85 tylko jeśli jedziemy powiedzmy mając 2500rpm, natomiast jadąc już 3200rpm nie wzrasta w zasadzie. Czy to normalne? Dlaczego nie mam chociazlż +100 jak niektórzy na autostradzie?
Lato +30, zwykła jazda rozgrzanym silnikiem to temp oleju od +81 do +83, korki miejskie/autostrada to max +85. Temp płynu to zwykle +86. Zauważyłem że przy hamowaniu silnikiem temperatura potrafi spaść nawet na +78, a przy podjeździe pod wzniesienia dochodzi do tych +85 tylko jeśli jedziemy powiedzmy mając 2500rpm, natomiast jadąc już 3200rpm nie wzrasta w zasadzie. Czy to normalne? Dlaczego nie mam chociazlż +100 jak niektórzy na autostradzie?