Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Akurat jak był problem z dodatkami na Rynku to mieli wszyscy i Shell oraz Mobil też musieli wstrzymać produkcje niektórych olejów i był kłopot z ich dostępnością. Oczywiście niektóre firmy mają większe pole manewru ale nie należy dyskredytować małych belendowni w tym przytoczonego tu Specola. Specol bierze dodatki m.in od Chevrona i jak pojawił sie nowy pakieto pod 504/507 to byli jednym z pierwszych producentów na świecie, który go zastosował. Jeśli ktoś wierzy w wielkie korporacje i ich uczciwość to jego sprwa ale historia raczej pokazuje co innego. W szukaniu oszczedności to akurat wielcy są bardzo dobrzy. Tym bardziej, że w ich przypadku skala jest ogromna i drobna oszczędność jednostkowa przekłada się na mocno na wynik finansowy. Oszczędności będzie szukać każdy i mały i duży i często jeśli do spełnienia normy będzie wystarczył zubożony pakiet + gorsza jakościowo ale tańsza baza to tak to zostanie zrobione. Zwróć uwagę, że wielu producentów ma wyższe i niższe linie produktowe i czasami ta sama norma jest spełniana przez kilka różnych produktów różniących się zarówno ceną jak i jakością. Mobil czy Shell mają swoje wysokie linie Helix Ultra czy świetną 1 a Castrol swoje Edge ale mają też w ofercie bardzo przeciętne oleje i tam raczej priorytety są przesunięte w kierunku kosztów produkcji. Uważam, że każdy olej należy traktować indywidualnie bo każdy producent ma lepsze i gorsze produkty i nie dotyczy to tylko olejów ale ogólnie. Nike, Adiddas czy Puma to globalne marki o generalnie wysokiej renomie ale większośc ich produktów to taka sama Chińska masówka. Osobiście wręcz unikam ich produktów bo wiem,że płacę za markę i zwykle za mniejsze pieniądze kupie porównywalny lub nawet lepszy jakościowo produkt.Duży koncern taki jak Shell jest właścicielem firmy produkującej dodatki. O ile dobrze pamiętam tej na którą tu ludzie się odrobine podniecają. Czy taka firma do swoich olejów będzie narzekała na brak dodatków i zastąpi je tańszymi. Chyba wątpliwa sprawa. Co najwyżej nie sprzeda ich mikroblendowni typu specol. Lotos i Orlen też raczej sobie nie pozwolą na takie akcje. I raczej co kupują nikomu się nie chwalą i żaden normalny człowiek nie będzie miał wiedzy o tym, bo takie firmy rozmawiają między sobą bez udziału osób trzecich. Do czego zmierzam, do tego że nie należy przenosić doświadczeń z blendowni na ogromnych potentatów. I na tej podstawie stwierdzać że wszyscy mają problem albo tak zostawić bez dopowiedzenia. Bo wtedy ludzie to kupują bo chcą znaleźć potwierdzenie na słuszność stosowania dodatku. Chce znalesc potwierdzenie i prosze jest.
Kolejna rzecz. Jeśli olej ma słabe polimery i coś się z nich wytrąca to żaden dodatek nie zapobiegnie temu zjawisku, bo niby jak to ma zrobić. Czy nie lepiej po prostu kupić dobry olej od dużego gracza. Na pewno wyjdzie taniej, niż słaby + dodatki.
No szkoda mi kasy i nie ma sensu jej ładować w to auto, ale co poradzić jak we łbie ciągle siedzi, żeby przetestować...Skoro szkoda Ci kasy i nie widzisz sensu to po co kupować?
Tak byłoEkg to dla mnie śmiech na sali, stwierdził, że 6900-p dodawany do paliwa w rs3 utrzymał zawory na poziomie fabrycznym, szkoda, że nie pochwalił się, że były czyszczone mechanicznie 10tys km wcześniej, a mało tego właściciel tego auta był tu na forum, po aferze obsrał zbroje i usunal tu konto PAN CARVLOG, którego serdecznie nie pozdrawiam
Ps: tak, sam zalewam namiętnie 6900 jak tylko wyszedł, to samo DNA z resztą w jednym z tematów prowadzę długodystansowych test korekt wtryskiwaczy i adaptacji długoterminowych. Natomiast w lśniąco czyste zawory nie uwierzę nigdy.. sam niebawem prawdopodobnie zajrzę do zaworów, wtedy się okaże co dają dodatki