Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Zależy które, w swojej nastoletniej przygodzie z motocyklami, przelałem dziesiątki różnych oleum i przynajmniej z lepkości 15W50, niczego co spisywało by się lepiej, niż Advance Ultra 4T, nie znalazłem. Postawił bym go gdzieś +/- obok Castrola Power1. A głównym wyznacznikiem jest dla mnie właśnie praca skrzyni w motocyklu, bo w zasadzie tutaj czuć największą różnicę pomiędzy olejami.Brałem olej do skrzyni biegów a teraz jak jest mróz to dźwignia zmiany biegów prawie stoi dęba - słabe te oleje Shell, znowu będę musiał zmienić.
Shell 5w30 AM-L to bardzo dobry olej budżetowy, punkt płynięcia - 44C, wysoki wskaźnik lepkości ponad 170. Lepszy olej to już koszt ponad 200 zł np. RAVENOL 5W30 VMP ponad 50 % PAO lub ORI BMW na bazie GTL i lepszych parametrach niż AML.a jakaś sensowna alternatywa dla am-l z ll-04? no raczej przynajmniej po msds nie ma na ten moment w tym przedziale cenowym.
Nie ma olejów przekładniowych opatrych na estrach. Sa jedynie dodatki estrowe, ale to już zależy od receptury. Wielu stosuje tego typu dodatki przede wszystkim jako EP. W dużej mierze są to oleje bazujące na PAO, takie ma w programie Meguin, Redline, Amsoil, Castrol, Rowe czy Redline. Więc Ravenol nie jest niczym szczególnym...RAVENOL produkuje m.in bardzo dobre oleje przekładniowe oparte na ESTRACH, dobierz odpowiedni na stronie internetowej.