Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Uważam, że źle dobierasz opony do swojej jazdy. Akurat Dunlop (poza modelem bluresponse) zawsze stosował i stosuje bardzo twarde ścianki boczne- co wpływa na komfort jazdy. Na zwykłym indeksie i tak będzie twardo, na XL jeszcze bardziej twardo. Taka uroda Dunlopów. Jeżeli szukasz komfortowych opon, celuj w cokolwiek z grupy Michelin (+ kleber, bf goodrich). Zawsze opony w tej grupie należą do najbardziej komfortowych- każda ma praktycznie bardzo miękką ściankę boczną, (piszę tu o oponach toruingowych, pomijam serie Pilot Sport4s i wyższe.)Moje, zużyte już Dunlop WS 5, zdały wczoraj egzamin. Bieżnika zostało 5-6 mm w porywach( pomiar z października)
1240 km trasy w różnych warunkach drogowych i cały czas stabilnie i przewidywalne , a miałem obawy.
Minusem jest XL , za twarde do mojego auta 1360 kg, przy 140kmh potrafią dudnić mimo sprawnego zawieszenia .
Ostatnio oglądam różne serwisy oponiarskiej i przeważają XL, a są dostepne bez XL .
XL to 99 , bywają 93 i 95 i takie będę celował .
XL - odczuwalny każdy garbik z asfaltu , ja tego nie chcę!, nie mam sportowego auta , ani nie wożę towarów.
Może czyta ktoś, kto pracuje w oponeo , sklep opon i stuknie sie w głowę żeby sprzedawać opony o rożnym indeksie nośności , a nie , 99% to XL ????
Co widzę jeden z portali znawcy opon oferują różne parametry i ładnie opisują ile kilogramów ma nośność.
Ja chcę mieć wybór , myślę , ze inni też.
Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
Wtedy były tylko XL, jako, że w poprzednim , Insignii miałem XL i było ok, to nie zwracałem uwagi.Brałeś XL bo w twoim rozmiarze nie było zwykłych ? Czy tak się trafiło ?