Sebastian_M26
Użytkownik
No i potem taki laik wjeżdża w pieszego bo nie jest w stanie wyhamować na 3mm oponach z przodu, a 6mm tył jakoś nie pomaga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Taki jest plan. Na jednych przyjeżdżam, a na torze zmieniam i potem znowu zmieniam.Ale najlepiej do tego miec drugie felgi.
kupowanie nowych felg raczej nie wchodzi w grę, a szczególnie rozmiaru 18. Auto to e36Nie wiem jakie to auto ale zamiennikiem na tor wybrałbym 225/40R18
oczywiscie ze nie bedzie . pierwsze to opony do aut klasy C a drugie np do miaty. ja wiem ze ty zawsze po taniosci ale tak to nie dziala.Taki jest plan. Na jednych przyjeżdżam, a na torze zmieniam i potem znowu zmieniam.
Pytanie: jak normalnie mam opony 195/65/15 to jak założę slicki 195/50/15 to wszystko będzie ok?
pisałem już, e36 15x7, 170 konido jakiego ty auta chcesz opony , jakiej mocy i na jaka felge rozmiar plus szerokosc
Może powinienem zmienić smar (mam Carlube) OK , ale robię tak od 2009 i koło mi się nie urwało. Robiłem do alu i do stalówek. Jeśli tak by było to producenci nie smarowali by akurat piasty w miejscu gdzie dochodzi felga. Na moim foto widać wyraźnie wzór gdzie był smar. Co więcej, ten sam smar był na szpilkach, tylko po 8 latach był już tylko blisko piasty. Gdyby ktoś miał kategoryczną rację, to producenci na pewno by nie smarowali, bo nie chcieli by mieć potem jakichś procesów, o narażanie życia klienta. Przecież po przykręceniu nie ma tam 1mm smaru. Jak chcecie to zapytam naszego producenta śrub, rodzinna firma, produkuje od bardzo dawna, chyba 80 któryś rok.Zasada mocowania felgi to wytworzenie za pomocą śrub siły docisku felgi do płaszczyzny piasty tak dużej by powstała siła tarcie między połączeniem nie pozwoliła na przesunięcie obrotowe podczas przyspieszania, hamowania .
Coś nie jasno tu jest, śruby trzymają felgi i wkręcają się w piastę, lub nakrętki trzymają felgi nakręcone na szpilki, a siły śruba, nakrętka/ piasta, szpilki zniknęły.prosta przyczyna koła nie trzymają sruby tylko tarcie piasta/tarcza - felga. sruby
przeciez sruba piasta to inny wektor sily. prostopadly do sily tacia piasta felga.Coś nie jasno tu jest, śruby trzymają felgi i wkręcają się w piastę, lub nakrętki trzymają felgi nakręcone na szpilki, a siły śruba, nakrętka/ piasta, szpilki zniknęły.
Boczne dla szpilek to wjazd w dziure lub hamowanie i przyspieszanie
Są 205/50 r16, to sa porownywalne rozmiary do seryjnych kół. Nie potrzebujesz nic lepszego niz race gc, to dobry semislick nalewka i kosztuje nowy ok 320zl w tym rozmiarze, lub porownywalny extreme vr2, ale one sa troche drozsze. Na tor przydal by sie tez lepszy klocek, i mysle ze seryjne heble dadza rade jesli sa oryginalne z 323i.@xpl1337 na 16 cali jaki by był rozmiar i z jakimi kosztami trzeba się liczyć? Czy jest sens kupować używane slicki? Chodzi mi o taką oponę, żeby była lepszej od typowo drogowej, ale nie wymagam nie wiadomo czego. Czy ogólnie jak wyjazd na tor będzie 2 razy w roku to odpuścić i pojechać na drogowej?