Pedros
Użytkownik
- Samochód
- VW PASSAT CFGB
Dobry dot 4 low viscosity jest też dobrą propozycją. Rzekomo trwalszy.DOT 5.1 nadaje sie do ESP, ASR czy ABS. Oraz temp. wrzenia (mokra) jest wyzsza o ca. 5°C w porownaniu z DOT 4.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Dobry dot 4 low viscosity jest też dobrą propozycją. Rzekomo trwalszy.DOT 5.1 nadaje sie do ESP, ASR czy ABS. Oraz temp. wrzenia (mokra) jest wyzsza o ca. 5°C w porownaniu z DOT 4.
Z tego co wiem to odwrotnie. Ja ponownie zastosowalem DOT 5.1.Rzekomo trwalszy.
Z tego co wiem to odwrotnie. Ja ponownie zastosowalem DOT 5.1.
Nie. Dot5.1 ma wyższą temp wrzenia ale też wyższą higroskopijność, dlatego trzeba go zmieniać częściej niż dot4.Z tego co wiem to odwrotnie. Ja ponownie zastosowalem DOT 5.1.
Chemicznie wręcz niemożliweZ tego co wiem to odwrotnie. Ja ponownie zastosowalem DOT 5.1.
Poryłem w konstrukcji płynów i wychodzi na to że kolosalne znaczenie ma proporcja składników i dodatków.Nie zrozumieliśmy się.
Bo USA podchodzi zdziebko inaczej do motoryzacji, niż EU i wydaje się, jakby nie bardzo lubili wprowadzać nowe rzeczy, z resztą, Japończycy, może z trochę innej strony, ale też mają podobne podejście. Zobacz, że np. Amerykańskie V8 jeszcze parę lat temu praktycznie wszystkie były konstrukcjami OHV, gdzie w EU takie silniki montowane były, ale w skansenach, ciężarówki mają niezsynchronizowane skrzynie biegów, gdzie w EU ciągnik już sam potrafi dobierać biegi na podstawie lokalizacji pojazdu, zobacz że w USA ładnych parę lat po EU zaczęli dopiero importować samochody z silnikami FSI, bo był taki okres, że te same modele w EU jeździły już na FSI, a na rynek USA nadal były produkowane z silnikami MPI. To samo tutaj, taka dziwna hamburgerowa przypadłość. że jeżeli coś działa, to nie ma po co tego zmieniać .Dlaczego DOT 3 jest pierwszym wyborem, skoro DOT 4 ma lepsze właściwości, a oba są ze sobą mieszalne i kompatybilne?
Ja bym brał nawet jakiś najtańszy DOT4, bo jak sam widzisz, wielkich wymogów eksploatacyjnych ta maszyna nie ma.Który zamówić?
I bardzo dobrzeJa bym brał nawet jakiś najtańszy DOT4, bo jak sam widzisz, wielkich wymogów eksploatacyjnych ta maszyna nie ma.