Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
No to masz silnik czysty jak łza. To już zamiast postojówki kup sobie litr oleju i przelej przez silnik, żeby zabrać ze sobą resztki płukacza jak już chcesz koniecznie kasę wydawać.zawsze płukanki były stosowane
To są zanieczyszczenia, które zgodnie z instrukcją powinny być rozpuszczone -stopniowo, ale przez 6kkm ciągłych tras nie stało się to. To były idealne warunki nawet dla AR2300.Przecież logiczne, że większe zanieczyszczenia zostaną zatrzymane w filtrze oleju.
Od razu została zastosowana płukanka długodystansowa, ponieważ nie chciałem czekać aż do kolejnej wymiany oleju, z uwagi na dużą ilość zanieczyszczeń w świeżym oleju po niskim przebiegu.Nic co nie jest w zawiesinie nie trafi nigdy do filtra oleju. Płukanie LL podziałało tylko zostało trochę zmarnowane na gruby nagar, który lepiej jest najpierw ruszyć szybką płukanką ale nie naftą, która nie zawiera dyspergatorów.
Polecam zestaw 2x ReleaseTech Power Flush.
Luźny nagar trafił do filtra, i tam został. W filtrze miało Ci to rozpuścić nagar?Nie chodzi mi o ruszenie większej ilości nagaru - wiadomo, że wszystkiego na raz nie wyczyści - a o rozpuszczenie tego nagaru, który był luźny, bo jak do tej pory, zostało to osiągnięte krótkimi interwałami olejowymi, bo nafta pewnie nic nie dała oprócz rozrzedzenia oleju.
A płukanki maja za zadanie zdematerializować nagra, lakier czy go oderwać od powierzchni silnika . Wszelkie zabrudzenia wyłapuje filtr który jest odpowiednio zaprojektowany