Pedros
Użytkownik
- Samochód
- VW PASSAT CFGB
Dobry dot 4 low viscosity jest też dobrą propozycją. Rzekomo trwalszy.DOT 5.1 nadaje sie do ESP, ASR czy ABS. Oraz temp. wrzenia (mokra) jest wyzsza o ca. 5°C w porownaniu z DOT 4.
Dobry dot 4 low viscosity jest też dobrą propozycją. Rzekomo trwalszy.DOT 5.1 nadaje sie do ESP, ASR czy ABS. Oraz temp. wrzenia (mokra) jest wyzsza o ca. 5°C w porownaniu z DOT 4.
Z tego co wiem to odwrotnie. Ja ponownie zastosowalem DOT 5.1.Rzekomo trwalszy.
Z tego co wiem to odwrotnie. Ja ponownie zastosowalem DOT 5.1.
Nie. Dot5.1 ma wyższą temp wrzenia ale też wyższą higroskopijność, dlatego trzeba go zmieniać częściej niż dot4.Z tego co wiem to odwrotnie. Ja ponownie zastosowalem DOT 5.1.
Chemicznie wręcz niemożliweZ tego co wiem to odwrotnie. Ja ponownie zastosowalem DOT 5.1.
Poryłem w konstrukcji płynów i wychodzi na to że kolosalne znaczenie ma proporcja składników i dodatków.Nie zrozumieliśmy się.