• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płyny hamulcowe - Ogólna dyskusja

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Ile czasu zajęła taka wymiana?
 
Zależy od auta, niby w E39 powinno się ściągać bak, ale udało się bez tego. Jak sie ma podnośnik i odpowiednie narzędzia to że 4 h. U mnie ogarniali mechanicy z warsztatu kumpla, bo konieczne było dorobienie przewodów z miedzi. Stalowe były trudno dostępne.
 
W Toyocie pisze SAE J1704 oder FMVSS NO.116 DOT-4 ,w Nissanie nic nie pisze poza oryginalny DOT-3,4 i nie mieszać . W obydwu przypadkach w manualu nie podają ilości płynu w układzie . Same niewiadome normalnie .

Czy do Toyoty można zastosować ATE TYP 200 -on ma SAE J1703 ?
Obecnie widzę w sprzedaży dwie wersje opakowań tego płynu , nowsza wersja jest jakoś inna ?
 
Kiedyś była wersja z niebieskim barwnikiem. Aktualnie zmienili tylko szatę graficzną.
 
Skompo piszesz jak zwykle niestety .

Opakowanie ,wersja z autem i bez to oryginały ?
Kolory w obydwu płynu ( niebieski ) ?
Własności płynu w obydwu opakowaniach identyczne tak ?

No i czy przy J1704 zalać J1703 ?
 
Już nie ma tej wersji z barwnikiem, była dostępna kilka lat temu, następnie wprowadzili zmiany, parametry są takie same.
 
Chłopaki, BMW E63 650i 2006r. Jest możliwość zastosowania płynu pokroju RBF600/660? Albo jakiegoś innego z podwyższoną temperaturą wrzenia?
 
Nie, w ogóle nie jeżdżone po torze, ale to auto weekendowe i jeżdżone raczej agresywnie
 
Nie potrzebujesz takiego płynu hamulcowego... Spójrz ewentualnie na ATE TYP200.
 
Też o nim myślałem, ale w tym wątku kilka osób wspominało, że nie bardzo nadają się do aut z ESP itp.
 
To pewnie zależy od samochodu. Mam typ 200 w aucie z esp i nie zuważyłem różnicy w działaniu, nawet w zime. Na torze fabryczny plyn gotowal sie, po zmianie na typ200 nie ma problemow.
 
A jeszcze takie głupie pytanie, ale czy są jakieś ważniejsze różnice między DOT 4 a DOT 5.1? Dobieraczka Motula na pierwszym miejscu postawiła właśnie 5.1, z tego co widzę ma o 5* wyżej punkt wrzenia niż standardowy DOT 4, czy coś poza tym?
 
Hej, mam taki problem w samochodzie ojca pękł korek w zbiorniczku płynu hamulcowego. Nie wiem jak długo samochód tak jeździ, ale w zbiorniczku znajduje się jakaś szarawa breja. Pytanie czym wypłukać układ hamulcowy przed zalaniem świeżego? Myślicie, że wystarczy wypłukać układ czystym płynem? Nie znalazłem żadnych płukanek do układu hamulcowego, chociaż podstawowy składnik płynu hamulcowego i chłodniczego jest ten sam i przeszło mi przez myśl, żeby użyć płukanki do układu chłodzenia. Z tego co czytałem, polecają też płukanie układu denaturatem.
 
Plyn w zbiorniczku nie miesza sie za bardzo z tym w ukladzie. Poprostu wyciagnij wszystko strzykawką i mozesz troche przeplukac zbiornik plynem.
 
Nie jestem pewien, czy denaturat nie wpłynie niekorzystnie na przewody gumowe. Proponuję przelać litr płynu hamulcowego.
 
Back
Top