@tomek1986 sprawdzałeś ile zajmuje droga hamowania na nowym i starym płynie? Możesz pochwalić się, bo skoro brak zmian to jakoś musiałeś to sprawdzić
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Zapraszam na alpejskie przełęczeW cywilnym samochodzie to raczej niemożliwe
Nie wiem na jakich, auto z wypożyczalni, ale nawet pomijając to, niektóre automaty nie bardzo chcą w ten sposób współpracować, a jak samochód zdecyduje, że włączy sobie jeszcze tryb dryfowania bo masz włączony tryb eco, to już w ogóle jest bajka.Na cywilnych klockach?
Fajnie jest pisać, jak się poczytało w necie, ale na w takich konkretnych zjazdach, zaczyna się robić problematycznie, kiedy na drugim biegu zaczyna się kończyć obrotomierz .Wystarczy hamowac silnikiem i nie zagotujesz płynu w aucie cywilnym
Dokładnie, osobówka nie ma retardera .osobówką to nie ciężarówka
DOT 5.1 nadaje sie do ESP, ASR czy ABS. Oraz temp. wrzenia (mokra) jest wyzsza o ca. 5°C w porownaniu z DOT 4.miałem brać 5.1 ale w końcu zdecydowałem zalać dedykowany do ESP