Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
No widzisz , ja ja się cieszę , że nie było w salonie HRV 1,6 diesla bo bym na bank kupił .Ja dziś nie miałem szczęścia... Dojechałem do pracy z przygodami. Pomimo szuwaksów, diesel pokazał pazur. Więc poszło 17l arktycznego. Koniec testów. Będzie Arktyczne plus AR. Niestety samochód potrzebny mi na codzień.
Co się zmieniło , czy silniki , bardziej dokładne filtry , czy paliwo ?
Czyli to co u ciebie słychać to braki w paliwie ew. Źle rozpylone?Wypadanie zapłonu to brak paliwa.
W załączniku efekt postoju butelek po całej nocy. Temperatury były ok. -13-14 st. Dodatkowo fotka w jakich warunkach to stało.Teraz ja dokladam mały test ON ze Skyddem. ON z Shella, to standardowe paliwo, nie vpower. Skydd kupiony jakis czas temu na Orlenie, promocyjny ale długa data ważności (jeżdżę na nim trzeci bak). ON kupiony dziś. W jednej butelce Skydd 25 ml. Wszystko poszło już na balkon. Dzisiaj w nocy spodziewam sie temperatur -12, może -15. Jutro postaram sie wrzucić filmik/fotki.
nie dziwne, firmy transportowe zamawiają paletami. taki litrowy skydd starczy na tydzień max.Widzieliście co się stało z depresatorami? W hurtowniach/marketach brak a na allegro chore ceny skydd 0,5 kosztował 17zl teraz 50
Mniej wiecej 250-300 ml ON - butelka 0,5 L. Skydd był odmierzony dokładnie 25 ml.
Ciąg dalszy obserwacji. Ten sam zestaw po porannym wstrząśnięciu i wymieszaniu dalej trafił na balkon. Stał do teraz w temperaturze ok. -5. Nie wiem czy dobrze widać na fotkach ale teraz butelka z samym ON jest klarowna, czysta. Butla ze Skyddem ma w sobie, w dolnej części butli pływającą "zawiesine", taką mgiełke. Czyżby role sie odwróciły i w cieplejszych temperaturach Skydd zachowuje sie inaczej? A może po prostu tak wiąże parafine? Może jakiś chemik się wypowie bo nie byłem dobry z chemiiW załączniku efekt postoju butelek po całej nocy. Temperatury były ok. -13-14 st. Dodatkowo fotka w jakich warunkach to stało.
Spostrzeżenia widoczne na oko: ON ze Skyddem ciut jaśniejszy. No i widoczny osad (chyba parafina) w butelce bez dodatku.
Butelki póki co poszły dalej na balkon, może przyjdzie jakiś jeszcze pomysł.
A ja dodam, że i filtr tutaj też ma znaczenie niemałe. Przykład: Klient - flota kilkunastu ciężarówek całkiem młodych (Scania, Volvo) oddał całą partię zamówionych filtrów paliwa dość znanej firmy, bo okazało się, że nawet przy minimalnych mrozach nie są w stanie pozwolić na niezakłócony przepływ paliwa (zbyt dokładne? nie wiem, reklamacja w trakcie rozpatrywania u producenta). Po zmianie na filtry OEM problem zniknął.Co się zmieniło , czy silniki , bardziej dokładne filtry , czy paliwo ?