Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Ale to jest akurat fakt. Różnicę robi chociażby fakt zmiany odstępu między elektrodami na skutek ich zużycia, napięcie i temperatura iskry na skutek zużycia, bądź zanieczyszczenia elektrod. Świece z biegiem czasu mogą też nie być w stanie poprawnie odprowadzać ciepła, co zaburza parametry ich ciepłoty.Nie wierz we wszystko, co piszą w internecie...
Zwykle sposób dokręcania świec jest napisany na ich opakowaniu. Poza tym serwisówka samochodu powie wszystko. A z doświadczenia, 90% mechaników dokręca świece w sposób "palcami do oporu, plus 90-180 stopni" i też, w przypadku np. NGK, Denso, czy Brisk, taka metoda jest dopuszczalna.Mechanik chyba wie jak dokręcić tak myślę. A gdzie ten moment dokręcania jest podany?
Nigdy nie robiłem korekty odstępu. Powinna być 0.7-0.8, mam 1.0 na irydach. Na standardowych odstępach równiez nie widziałem różnicy w spalaniu po zmianie na nowe.Różnicę robi chociażby fakt zmiany odstępu między elektrodami na
Bo chcą mieć poczucie dobrze wydanych pieniędzy. Jak przeszedłem na irydowe ze zwykłych, to jedyny efekt "wow" jaki miałem był taki, że swieca żyje dłużej od standardowej nawet 3x. Na LPG.Myślisz, że dlaczego tak dużo ludzi robi "łał" jak zrobi im się podmiankę z niklowych, na irydy, czy srebro?
Dokładnie, tylko tu też jesteśmy w necie.Nie wierz we wszystko, co piszą w internecie...
Oj wierz mi, są tacy ludzie...A kto pisze o litrze?
Nie będzie nawet tyle. Różnica będzie w granicach błędu pomiarowego.różnice mogą być minimalne 0,2-0,3 litra jak dobrze pójdzie
1. Dupohamownia -+/-0,5LNo spoko, tylko...co to jest ten błąd pomiarowy? Jakie wartości obejmuje?
To jak powołujesz się na taki błąd to mógłbyś wstawić te wartościKtoś tutaj nawet wstawiał oficjalne dane jednego z producentów, które pokazywały te wartości.
Lepiej wlej sobie coś ala AR, Oilem do paliwa i zobaczysz może te lub lepsze spadki, polecam. Możesz też zmienić styl jazdy i to przyniesie efekty na pewno. Nie mam badań, opieram się na własnym przykładzie, jakich tu bezlik.ja tak z ciekawości posta założyłem w tym temacie a nie z szukania pozornych oszczędności
Zalałem Amsoil PI performance i nie widzę różnicy w spalaniu. Jedynie wyższą temperaturę oleju zauważyłem po tym dodatku i katalizator bardziej pracujeLepiej wlej sobie coś ala AR, Oilem do paliwa i zobaczysz może te lub lepsze spadki, polecam. Możesz też zmienić styl jazdy i to przyniesie efekty na pewno. Nie mam badań, opieram się na własnym przykładzie, jakich tu bezlik.
Odnośnie pracy silnika jak "kosiarki" pisałem tutaj. A wracając do spalania, w tym Mitsubishi jeszcze jestem w stanie uwierzyć taką różnicę, chodź na to wpływa wiele innych czynników, nie tylko olej. Lecz w tym Renault to już lekka przesada...
Co do tego spalania w Clio to sam byłem tym zaskoczony , że taki mały a potrafi tyle spalić. W silniku fabrycznie zalany był Elf Evolution 900 NF 5W40. Zadzwoniłem do ASO Zapytałem czy mam go nadal stosować to padła odpowiedź ,że raczej skłaniają się ku olejowi Elf Evolution 900SXR 5W30.Co dziwniejsze auto ma felgi na opony 195/65/R13 i takie są założone - po co mu takie szerokie??? jak do tego dodasz codzienną jazdę do pracy w mieście 8 km w jedną stronę potem 8 godzin postoju i powrót to spokojnie oczekuj spalania w granicach 9 l/100km