Akurat praca na 6400 była super u mnie w gdi ;-) po prawie 500km na dodatku resztę baku chciałem wymęczyć w mocnych warunkach, zrobiłem z 15min jazdy w okolicach 270km/h i sterownik zaczął dolewać, bo uważa, że jest za ubogo. Aktualnie mam dolane 1.0mg/stk na wszystkich 6cylindrach, co ciekawe korekta krótkoterminowa zbija te wartości..
Mam 2 x 6400 i mam zalać do GDI i do PFI ,praktycznie wyjdzie to w tym samym mc . Jak pytałem o PFI i dodatek to pisałeś tylko dodatek (nie dopytywałem wtedy jakiego typu ) ,napisz jak wiesz czy do PFI wystarczy typ 6900 i kropka . Czy pisałeś ,miałeś na myśli typ 6400 . Pytam o to już z 3 raz .
W PFI sam 6900 robi duże zmiany a w GDI tak spalanie nie spadło . W obydwu zauważam jakby płynniejsze wahnięcia na obrotach wtedy kiedy silniki same tak dyktują , PFI na luzie normalnie nie słychać i jak schodzi z obrotów np. clima stop ,to jakby tyci za nisko tak jak by miał zgasnąć . Zastanawiam się jak w PFI 6900 takie rewelacje robi , to czy aby 6400 nie za mocny będzie .
No tak nie ma zasad ,ale ja mam coś jeszcze zalane i w oleju i w paliwie ,dalej co innego będzie w obu znowu, pierwszy olej po dodatkach w paliwie i starym oleju zlanym z AR2820 chyba się nie nadaje .
Mylić może się każdy ,ja się częściej mylę .Musiałem tam zacytować by się potwierdziło mi dosadnie i obydwa cytaty zeszły się w jedno .
U mnie już w baku Texaco Techron Concentrate Plus jako że wlany w ramach profilaktyki pewnie różnicy nie odczuje(ale jeśli się coś pojawi to dam znać) kupiłem jeszcze do Swifta 1.2 narzeczonej WYNN'S INJECTOR CLEANER. Nie dawno kupiła samochód a ma 140tys przebiegu więc chyba warto coś wlać do baku
U mnie żonka po zapikowaniu AR6900P stwierdziła że silnik gładziej chodzi. Cokolwiek to znaczy. Z tym że jest po wymianie też oleju i do oleju dodany AR2300 .Aczkolwiek sam widzę że praca silnika na duży plus.[łagodniej i obroty tak nie falują jak na czystym na samym paliwie,wada 1.6mpi] Co do spalania ciężko powiedzieć bo samochód mało jeździ a do tego robiłem z ręcznym [nie wracał do końca] i wymieniałem czujnik położenia wału.Więc samo to wpłynie na niższe spalanie.
Pierwsza butelka Techron Concentrate Plus "wypalona" w Lexus GS430. Czysto profilaktycznie, gdyż korekty paliwowe stale bliskie 0%. Druga butelka Techron zalana do Mini Cooper R50 przyniosła efekt w postaci zmniejszenia korekt z +5% na +2%. Kurację zamierzam powtórzyć za kilka miesięcy.
Pytanie do użytkowników, którzy stosują/stosowali Archoil 6900-P Max w silniku GDI. Czy również możecie potwierdzić praktycznie nie zauważalnie okopcenie końcówki wydechu? Wcześniej była kompletnie czarna. Zużyłem 100 ml, również co mogę potwierdzić w moim przypadku to odczuwalnie lżejsze zimne starty.
@poziom1989 pisałem już tu o tym niejednokrotnie nic nie dawało takiego efektu, żadne 98 z keropurem na Lotosie ani 98 Verva, 95 z jakiejkolwiek większej stacji plus 6900-p działa cuda u mnie w gdi ;-) końcówki znacznie wolniej pokrywają się cząstkami stałymi. na YT gość w 2.3 Eco boost w Focusie RS również potwierdził, plus wrzucał zdjęcia z akcji serwisowej i zdjętej głowicy - czyściutko.
Nawet jak plukam na bezdotyku to woda z wydechu (a raczej końcówek) leci żółtawa i normalnie można to samą wodą potraktować. Na paliwie solo końcówki są brudne i czarne i nie sposób ruszyć samą wodą, musi wjechać zasada.
W mojej opinii to jedyny dodatek, który coś daje poza wkręcaniem sobie subiektywnych odczuć ;-) już kilka butelek 500ml i kilka litrowych z poprzedniej wersji pękło. Ponoć ma być coś nowego z Oilem, zobaczymy
@lukaszewski pisał o zmniejszonym kopceniu. Ja mam GPF to różnic nie było. Kultura pracy... Shell 100 mnie rozpuścił, ale co bym nie zalał to jest gorzej niż na tej setce. Z wytęsknieniem czekam końca testu Hybrogen i powrotu do VPowera na codzień.
@jerseyAdmin generalnie kopcenia nie ma żadnego, bardziej chodzi o sadzę, która gromadzi się na końcówkach szczególnie podczas sprintów, gdzie lambda schodzi do 0.8
Dodatek Techron Concentrate Plus jest dostępny w cenie 35zł brutto za butelkę 350ml.
Zainteresowanych proszę o kontakt to przekażę namiary na sprzedawcę.
@wlyszkow co jest wg Ciebie złego w teście tego pana? To jeden z niewielu kanałów na YT gdzie rzeczywiście oprócz górnolotnych zapewnien producentów dodatków i marketingowej papki cokolwiek widać.. rozumiem, że wyższym poziomem dyskusji są wg ciebie subiektywne odczucia 'lepiej idzie' itp?..
Pytanie do użytkowników, którzy stosują/stosowali Archoil 6900-P Max w silniku GDI. Czy również możecie potwierdzić praktycznie nie zauważalnie okopcenie końcówki wydechu? Wcześniej była kompletnie czarna. Zużyłem 100 ml, również co mogę potwierdzić w moim przypadku to odczuwalnie lżejsze zimne starty.
Aż zobaczę jutro u mnie w hrv, też była okopcona .
Pamiętam czasy , gdy przyjeżdżał z Włoch szwagier Sergio swoją Lancią Dedrą 1,8 , rura była szara .
Co się porobiło z tą motoryzacją przez 30 Lat !?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.